آیا پیکسار انیمیشن ماشین های 4 را خواهد ساخت؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، پس از یک سه گانه بسیار پیروز از انیمیشن ماشین ها (Cars)، برای هواداران این فرنچایز سوال پیش آمده است که آیا پیکسار انیمیشن ماشین های 4 را خواهد ساخت؟ این فرنچایز انیمیشنی مهیج بیش از 1.7 میلیارد دلار برای استودیوی محبوب پیکسار سود داشت و حالا یکی از بزرگ ترین عناوین دیزنی است.

آیا پیکسار انیمیشن ماشین های 4 را خواهد ساخت؟

آخرین فیلم ماشین ها و شخصیت های رنگارنگ آن در سال 2017 ساخته شد و به نظر می رسید که این مجموعه پر هیجان بعد از یک دهه به کار خود انتها داده است. با این حال، با یک دستور نو متمرکز بر فرانچایز از سوی دیزنی (با فیلم هایی مثل داستان اسباب بازی 5 و یخ زده 3 که چراغ سبز دریافت کردند)، ساخت چهارمین فیلم ماشین ها اکنون بیش از هر زمان دیگری امکان پذیر است.

آیا پیکسار انیمیشن ماشین های 4 را می سازد؟

در حال حاضر، هیچ تایید رسمی درباره ساخت انیمیشن ماشین ها 4 منتشر نشده است. پیش از اکران ماشین ها 3 در سال 2017، کارگردان آن فیلم در مصاحبه ای فاش کرد:

این مصاحبه به این معنا نیست که قسمت چهارم فرنچایز هرگز اتفاق نخواهد افتاد. در همان تبادل نظر، لی اضافه نمود:

البته، از زمان آن مصاحبه در سال 2017، چیزهای زیادی تغییر نموده است، با این حال دیزنی درباره انیمیشن ماشین ها 4 چیزی منتشر ننموده و خاموش مانده است.

با این حال، دنیل لارنس، ستاره فرنچایز و صداپیشه ماشین یدک کش محبوب، ماتر، فکر می نماید که فیلم چهارم می تواند و باید ساخته گردد. در مصاحبه ای در سال 2020، این کمدین گفت که چیزی در خصوص ماشین ها 4 نشنیده است، اما با توجه به سرمایه گذاری اخیر دیزنی در تم پارک سرزمین ماشین ها در کالیفرنیا گفت:

دیزنی اخیرا با انتشار سریال کوتاه ماشین ها در جاده (Cards on the Road) در دیزنی پلاس در سال 2022 به ادامه فرنچایز علاقه نشان داده است، که می تواند نشانه ای باشد از اینکه آماده است تا فیلم چهارم را در مقیاس کامل بسازد.

انیمیشن ماشین ها 4 چه زمانی می تواند منتشر گردد؟

ماشین ها 4 در حال حاضر، حداقل به صورت عمومی، جایی در لیست پیکسار ندارد. با این حال، این کمپانی انیمیشنی سه تاریخ باز در تقویم خود دارد، به این معنی که ماشین ها 4 می تواند در یکی از آن ها طی چند سال آینده جای بگیرد. سه پروژه بدون عنوان در تقویم انتشار پیکسار قرار است در 13 ژوئن 2025، 6 مارس 2026 و 19 ژوئن 2026 عرضه شوند.

به طور سنتی، پیکسار عناوین با کیفیت تر خود را در ماه ژوئن منتشر می نماید، بنابراین اگر ماشین ها 4 در راه باشد، ژوئن 2025 یا 2026 طبیعی ترین زمان خواهد بود. با توجه به اینکه سال 2026 بیستمین سالگرد ساخت مجموعه ماشین ها است، به نظر می رسد که اگر چهارمین فیلم در دست ساخت باشد، برای جشن گرفتن دو دهه حضور مک کویین و دوستانش در این تاریخ اکران گردد.

در انیمیشن ماشین ها 4 چه اتفاقی ممکن است بیفتد؟

به نظر می رسد لایتنینگ مک کوئین، قهرمان فرنچایز، بعد از ماشین ها 3 روزهای مسابقه ای خود را پشت سر گذاشته و در عوض ترجیح داده است کروز رامیرز، هوادار جوان و ستاره مسابقات را آموزش دهد. بنابراین، اگر دیزنی بخواهد دوباره روی لایتنینگ تمرکز کند، ممکن است مجبور گردد فراتر از داستان مسابقه ای که فرنچایز به آن عادت نموده قدم بگذارد. اوون ویلسون یکی دیگر از ستاره های فرنچایز و صداپیشه مک کویین قبلا در مصاحبه ای گفته بود که فکر می نماید ماشین ها 4 می تواند افق ژانر خود را توسعه دهد:

این اولین باری نیست که فرنچایز ماشین ها وارد یک ژانر سینمایی می گردد. همانطور که شاهد یک داستان جاسوسی کامل در ماشین ها 2 در سال 2011 بودیم. در این فیلم بعلاوه می توان دید که لایتنینگ مک کویین با صداپیشگی ویلسون ممکن است کمی در پس زمینه محو گردد، و کروز کریستلا آلونزو جای چهره های همیشگی فرنچایز را بگیرد. برایان فی کارگردان ماشین ها 3 با اشاره به یک شخصیت متفاوت به عنوان ستاره فرنچایز احتمال ساخت قسمت چهارم را بیشتر کرد:

در یک تبادل نظری جداگانه، او به طعنه گفت که این قهرمان نو به طور بالقوه می تواند کروز آلونزو باشد:

شخصیت های چهارمین قسمت از فرنچایز ماشین ها چه کسانی خواهند بود؟

در صورتی که دیزنی و پیکسار بخواهند ماشین ها 4 را بسازند، هواداران می توانند انتظار داشته باشند که چندین چهره آشنا برای یک ماجراجویی جاده ای دیگر برگردند. بازیگران ماشین ها 4 از سال 2006 به نوعی خود را تثبیت نموده اند، با اوون ویلسون که نفر اول یک گروه از شخصیت های رنگارنگ از سراسر دنیا مسابقات اتوموبیل رانی و شهر رادیاتور اسپرینگز که موضوع سرزمین ماشین های دیزنی در کالیفرنیا است. در ادامه تمام شخصیت ها و بازیگرانی را که انتظار می رود در انیمیشن ماشین ها 4 حضور داشته باشند نام بردیم:

اوون ویلسون - لایتنینگ مک کویین

بدون لایتنینگ مک کویین، شخصیت اصلی فرنچایز، فیلمی در کار نخواهد بود. در ماشین ها 3 دیدیم که مک کویین با کاچو در مسیر مسابقه نهاده شد و ترجیح داد به جای شرکت در مسابقات، نسل بعدی مسابقه دهنده ها را آموزش دهد.

لری د کیبل گای- ماتر

درست به همان مقدار که لایتنینگ مک کویین نقش مهمی در فرنچایز ماشین ها دارد، یدک کش دوست داشتنی ماتر با صداپیشگی لری کیبل گای هم همین کار را می نماید. این ماشین قدیمی از رادیاتور اسپرینگز به همراه برترین دوستش لایتنینگ به سراسر دنیا سفر نموده است، حتی در دنیای جاسوسی بین المللی در سال 2011 در ماشین ها 2 هم حضور داشت.

کریستلا آلونزو - کروز رامیرز

کروز رامیرز (با صداپیشگی کریستلا آلونزو) که در ماشین ها 3 معرفی گردید، این پتانسیل را دارد که جای لایتنینگ مک کویین را به عنوان قهرمان فرنچایز ماشین ها در آینده بگیرد. کروز پس از بیرون آمدن از پوسته اش و فهمیدن اینکه می تواند خودش یک مسابقه دهنده باشد، اکنون زیر نظر لایتنینگ در مدار مسابقه حرفه ای کار می نماید. بعلاوه انتظار می رود ساکنان رادیاتور اسپرینگز که اولین فیلم ماشین ها را به موفقیت رساندند، بازگردند. گروهی شامل:

  • بانی هانت - سالی کاررا
  • جان راتزنبرگر - مک
  • تونی شالهوب - لوئیجی
  • گایدو کوترونی- گایدو
  • لوید شر - فیلمور
  • چیچ مارین - رامون
  • کاترین هلموند - لیزی
  • پل دالی - سارج
  • جنیفر لوئیس - فلو

منبع: thedirect

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1402 بروزرسانی: 1 مهر 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1712

به "آیا پیکسار انیمیشن ماشین های 4 را خواهد ساخت؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "آیا پیکسار انیمیشن ماشین های 4 را خواهد ساخت؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا پیکسار انیمیشن ماشین های 4 را خواهد ساخت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید