این کتلت با بقیه کتلت ها فرق دارد!

به گزارش زنگ قلاب بافی، کتلت از آن دسته غذا هایی است که وقتی بوی آن در خانه می پیچد تمام اهالی خانه را به شوق می اندازد! شاید درست کردن کتلت کار چندان راحتی نباشد، ولی نتیجه آن که هدیه کردن یک حال خوش به اطرافیان است خیلی دلچسب است.

این کتلت با بقیه کتلت ها فرق دارد!

دستور های زیادی برای درست کردن کتلت وجود دارد و هر کسی هم سبک خودش را پیاده می نماید. این بار یک کتلت کمی متفاوت داریم که امتحان کردن آن نه تنها ضرری ندارد بلکه ممکن است به دستور همیشگی شما تبدیل گردد! اجرا کنید و ببینید آیا شما هم این باور را پیدا خواهید کرد؟!

مواد لازم برای کتلت متفاوت!

میزان های این مواد را می توانید دو برابر یا نصف یا حتی بیشتر از این در نظربگیرید.

مرغ را با پیاز و ادویه ها بپزید. سینه مرغ زود به پخت لازم می رسد پس زمان زیادی احتیاج ندارید. وقتی مرغ پخت آن را ریش ریش کنید یا حتی می توانید رنده کنید یا نه، در خرد کن بریزید. این سه راه بنا به انتخاب خودتان است.

سیب زمینی را هم آب پز کنید و اجازه بدهید خنک شوند. بعد آن ها را رنده کنید. حتی می توانید سیب زمینی ها را هم در خردکن بریزید، ولی چسبندگی آن زیاد می گردد و میزانی کار شما سخت می گردد پس رنده کردن آن را انتخاب کنید بهتر است!

سیر رنده شده و ادویه ها و تخم مرغ و سبزی را به بقیه مواد اضافه کنید و همه را با هم حسابی مخلوط کنید تا بافتی یکدست و منسجم به شما بدهد.

از مواد کتلت به شکل دلخواه در دستتان فرم بدهید یا از قالب کتلت بهره ببرید. وقتی روغن داغ شد کتلت ها را در آن سرخ کنید و اجازه بدهید هر دو طرف آن طلایی بگردد و روح از تن و جسمتان جدا کند!

  • سیب زمینی را وقتی که خنک شد رنده کنید.
  • می توانید از ران مرغ هم بهره ببرید، ولی زمان پخت بیشتری می طلبد.
  • اگر میزان مواد را نصف کردید همان یک عدد تخم مرغ را بهره ببرید.

از این کتلت در همه اوقات بپزید و نوش جان کنید که لذتش وصف نشدنی است!

منبع: پارسینه

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1704

به "این کتلت با بقیه کتلت ها فرق دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کتلت با بقیه کتلت ها فرق دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید