فردا، آخرین مهلت ثبت نام آزمون فلوشیپ

به گزارش زنگ قلاب بافی، فرصت ثبت نام در آزمون فلوشیپ، فردا 8 اردیبهشت ماه به انتها می رسد.

فردا، آخرین مهلت ثبت نام آزمون فلوشیپ

به گزارش ایسنا، فرایند 14 روزه ثبت نام این آزمون از روز شنبه 26 فروردین شروع شده و تا روز آدینه 8 اردیبهشت ماه ادامه دارد. براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مرکز سنجش پزشکی، آزمون کتبی در 25 خرداد ماه امسال به وسیله دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می گردد.

بعلاوه مرحله شفاهی این آزمون در روزهای پایانی خرداد ماه یعنی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهاذشنبه 29، 30 و 31 آخرین ماه از فصل بهار برگزار می گردد.

فلوشیپ یا دوره تکمیلی تخصصی، یکی از دوره های تحصیلی تکمیلی پزشکی در رشته های پزشکی است که پس از تکمیل دوره تخصص گذرانده می گردد.

دوره فلوشیپ با دوره فوق تخصصی، تفاوت هایی دارد و می تواند از 3 ماه تا 2 سال ادامه داشته باشد. فلوشیپ به دوره های تخصصی و مهارت آموزی گفته می گردد که برای شاخه های متفاوت رشته های پزشکی و پس از گذراندن دوره 7 ساله دکتری عمومی برگزار می گردد. در واقع به این دوره ها، دوره های دستیار تکمیلی تخصصی نیز گفته می گردد. افرادی که با موفقیت این دوره ها را پشت سر می گذارند، گواهینامه ای مبنی بر پشت سر گذاشتن این دوره دریافت می نمایند. این گواهینامه با مدرک آکادمیکی که در دوره های فوق تخصص اعطا می گردد، تفاوت دارد.

فرایند ثبت نام و آنالیز مدارک داوطلبان این آزمون به وسیله پایگاه مرکز سنجش آموزش پزشکی به صورت الکترونیک است. بعلاوه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی مسئولیت آنالیز مدارک را برعهده دارد

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1654

به "فردا، آخرین مهلت ثبت نام آزمون فلوشیپ" امتیاز دهید

1 کاربر به "فردا، آخرین مهلت ثبت نام آزمون فلوشیپ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا، آخرین مهلت ثبت نام آزمون فلوشیپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید