قیمت گلکسی S24 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، زومیت نوشت: درحالی که حدود یک ماه تا رونمایی سری گلکسی اس 24 سامسونگ به جای مانده است، شایعه هایی درباره قیمت این گوشی ها شنیده می گردد.

قیمت گلکسی S24 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

سامسونگ به زودی سری گلکسی S24 را معرفی خواهد نمود؛ اما به جای استفاده از تراشه های اسنپدراگون، پردازنده اختصاصی خود، یعنی Exynos 2400 را در بعضی از مدل های گوشی جدیدش به کار خواهد برد که می تواند به کاهش یا ثبات قیمت گوشی گلکسی اس 24 یاری کند.

افزایش قیمت پردازنده اسنپدراگون باعث کاهش حاشیه سود فراوریکننده های موبایل می گردد و آن ها را به دریافت هزینه اضافی از مشتری نهایی مجبور می نماید. خوشبختانه، شایعات حاکی از آن است که به لطف اگزینوس 2400، قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 درمقایسه با قیمت گلکسی S23 تغییری نخواهد نمود.

فراوری انبوه تراشه اگزینوس 2400 در کارخانه سامسونگ قطعاً هزینه کمتری از خرید تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 دارد و با وجود ثابت ماندن قیمت گلکسی S24 درمقایسه با نسل قبلی اش، فراوریکننده کره ای از این جهت سود خواهد نمود.

طبق شنیده ها، انتظار می رود که سامسونگ حدود 33 میلیون گوشی اس 24 در سال 2024 بفروشد که رشد 10 درصدی را درمقایسه با فروش اس 23 در امسال نشان خواهد داد.

مشابه اتفاقی که برای گلکسی اس 23 اولترا رخ داد، گلکسی S24 اولترا نیز احتمالاً به عنوان محبوب ترین گوشی از خانواده خودش انتخاب خواهد شد و این درنتیجه ویژگی های مجذوب کننده تری است که درمقایسه با اعضای دیگر دارد.

سامسونگ نقشه های خلاقانه دیگری هم برای فروش بیشتر محصولاتش دارد. برا مثال، غول فناوری کره ای درخواست ثبت عنوان تجاری AI Phone و AI Smartphone را داده است که نشان می دهد باید منتظر قابلیت های هوش مصنوعی بیشتری در گلکسی S24 باشیم.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آذر 1402 بروزرسانی: 23 آذر 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1720

به "قیمت گلکسی S24 سامسونگ چقدر خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گلکسی S24 سامسونگ چقدر خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید