گرگ خاکستری حیوانی که پس از 100 سال به شهر بازگشته است، عکس

به گزارش زنگ قلاب بافی، گونه ای گرگ که حداقل 100 سال است که به طور منظم در شهر دیده نشده است، پس از یک آتش سوزی گسترده که در زیستگاه اصلی ایجاد شده بود، در حال بازگشت به شهر است.

گرگ خاکستری حیوانی که پس از 100 سال به شهر بازگشته است، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، در سال 2021، آتش شهرستان تولار در مرکز کالیفرنیا را درنورد و نزدیک به 100000 هکتار را فرا گرفت و جنگل های انبوه را هموار کرد. یک صاعقه آتشی را شعله ور کرد که حتی باعث شد منطقه ای که قبلاً به علت سال ها خشکسالی از بین رفته بود، شعله ور گردد. اگرچه شعله های آتش ضربه ای به جنگل های انبوه وارد کرد، اما راه را برای علف ها و در واقع چرای اصلی گاوها باز کرد.

جمعیت گرگ ها زمانی در کالیفرنیا رشد می کرد، اما تقریباً یک قرن پیش تا حد انقراض شکار شدند. اکنون دسته گرگ های خاکستری که از گاوها تغذیه می نمایند، رشد بسیار بیشتری در جنوب کالیفرنیا دارند. ظهور مجدد این گونه برای بعضی از افرادی که امیدوارند حیات وحش به زیستگاه قبلی خود بازگردند باعث خوشحالی می گردد، اما بسیاری از کشاورزان این شکارچیان را یک مزاحمت و تهدید برای گله های خود می دانند.

مطالعه ای که به وسیله وزارت کشاورزی ایالات متحده انجام شد نشان داد که کمتر از 4 درصد از مرگ و میر گاو به وسیله گرگ است. این مطالعه هزاران تلفات گاو ناشی از شکارچیان را در سال 2010 مورد آنالیز قرار داد که 5.5 درصد از کل تلفات گاوها را تشکیل می داد و باعث خسارت 98.5 میلیون دلاری شد. مرگ و میر ناشی از گرگ در آن موقع در ویسکانسین بالاترین مقدار بود، زمانی که گرگ ها 48 درصد از تلفات گاو به وسیله شکارچیان را تشکیل می دادند. اما تا کنون هیچ موردی از کشته شدن گاو به وسیله گرگ در کالیفرنیا ثبت نشده است، اما به نظر می رسد که این شرایط در حال تغییر است.

در حالی که گله گرگ ها در شهرستان تولار به شکار گاو می پردازند، یک دامدار در منطقه حفاظت شده رودخانه تول،می گوید که افرادی که در این منطقه حفاظت شده زندگی می نمایند، اگر گرگ گاو مردم را بکشد آن ها نمی توانند پرپ را بکشند زیرا گرگ ها به وسیله فدرال محافظت می شوند.

به گفته اداره ماهی و حیات وحش کالیفرنیا، گرگ های خاکستری پس از ناپدید شدن از استان در دهه 1920 در نتیجه شکار، خود به خود به کالیفرنیا بازگشتند. به روزترین صفحه وب در این منطقه در خصوص گرگ های خاکستری فقط سه دسته در شمال کالیفرنیا را نام می برد و به گله ای در شهرستان تولار اشاره ای نمی کند.

  • کرم کوچک بی آزار تبدیل به مار افعی شد/ تغییر در یک چشم به هم زدن/ عکس

  • گاو طلایی افسانه های یونان باستان واقعیت دارد!/ عکس

گفته می گردد که اگرچه بعضی گرگ ها ممکن است به دام ها یا لاشه های دام به عنوان یک منبع غذایی آسان نگاه نمایند. تلفات دام به علت تخریب گرگ شناخته شده است اما رایج نیست. مقامات پیشنهاد داده اند که دامداران می توانند گرگ ها را با اقدامات لازم برای مثال پیاده سازی سواران برای نظارت بر گاوها یا نصب محافظ، منصرف نمایند.

منبع: newsweek

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آبان 1402 بروزرسانی: 23 آبان 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1717

به "گرگ خاکستری حیوانی که پس از 100 سال به شهر بازگشته است، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "گرگ خاکستری حیوانی که پس از 100 سال به شهر بازگشته است، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرگ خاکستری حیوانی که پس از 100 سال به شهر بازگشته است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید