6 نکته که برای خرید برترین لباس راحتی زنانه ضروری است بدانید

به گزارش زنگ قلاب بافی، خرید و انتخاب برترین لباس راحتی زنانه می تواند سخت و گیج کننده باشد. گاهی اوقات، با یک ایده فوق العاده به فروشگاهی بزرگ می روید اما به محض رسیدن به آنجا نمی دانید که باید از کجا آغاز کنید. مدل ها، میزان ها، رنگ ها و برندهای بسیار متفاوت لباس راحتی زنانه شما را از جستجو خسته می نماید. بنابراین، بهتر است که پیش از خرید آنلاین یا مراجعه به فروشگاه ویژگی های برترین لباس راحتی زنانه، نکات مهم برای انتخاب آن و نمونه هایی از لباس های راحتی را بشناسید.

6 نکته که برای خرید برترین لباس راحتی زنانه ضروری است بدانید

نکات مهم در انتخاب برترین لباس راحتی زنانه

معمولا لباس های راحتی طوری طراحی شده اند که کمی پوشاننده تر از لباس خواب باشند. یک تی شرت کهنه و رنگ ورورفته ممکن است برای خوابیدن مناسب باشد اما احتمالا هیچ وقت روشنایی روز را نخواهد دید. برترین لباس های راحتی به شما یاری می نمایند تا بدون احتیاج به بهم ریختگی ظاهری، احساس زیبایی و در عین حال راحت بودن داشته باشید. موقع انتخاب یک لباس راحتی خوب باید به 6 نکته مهم توجه داشته باشید که آن ها را در ادامه می خوانید.

1. پارچه لباس راحتی

مهم ترین نکته در انتخاب برترین لباس راحتی زنانه، توجه به جنس پارچه آن لباس است. پارچه هر لباس را باید بر اساس زمانی که قرار است آن لباس را بپوشید، انتخاب کنید. به این ترتیب، برترین پارچه ها برای فصل های گرم سال پارچه های پنبه ای نرم و خنک، کرپ پنبه ای سبک، ویسکوز، مودال و فلانل هستند. برای روزها و شب های سرد زمستان هم باید به فکر لباس هایی از جنس پارچه هایی از جنس پشم گوسفند و بافتنی باشید. لباس هایی از این جنس راحت هستند و قابلیت تنفس خوبی دارند.

2. میزان لباس

لباس راحتی را هم باید مانند لباس های دیگر بر اساس فرم بدنی خود انتخاب کنید. به هرحال، هیچ کس دوست ندارد که لباسی ناهماهنگ با فرم بدنی خود بپوشد. در این صورت، لباس راحتی یا بیش از حد تنگ می گردد یا آن قدر گشاد است که مدام به دست و پای شما را می گیرد.

برای اینکه لباس راحتی میزان شما باشد، باید پیش از خرید متر پارچه ای را بردارید و میزان های خود را دربیاورید. به طور کلی، برای خرید لباس باید این میزان ها را بدانید:

  • سرشانه و حلقه آستین؛
  • دور یقه؛
  • میزان دور عریض ترین بخش سینه؛
  • دور کمر؛
  • دور باسن؛
  • فاصله کشاله ران تا پایین مچ پا یا همان قد شلوار.

آگاهی از این میزان ها به ویژه برای خرید لباس راحتی به صورت آنلاین اهمیت بیشتری می یابد. این بخش ها را به دقت میزان گیری کنید و موقع انتخاب لباس آن ها را جدول میزان گیری فروشگاه آنلاین مورد نظر خود تطبیق دهید.

3. رنگ لباس

برای انتخاب برترین لباس راحتی زنانه در پی رنگ هایی باشید که برای شما مناسب هستند. رنگ هایی که پوست شما را روشن تر نشان می دهند، در کنار رنگ های دیگر عالی به نظر می رسند یا حتی به آن ها علاقه دارید، می توانند مناسب ترین رنگ های لباس راحتی شما باشند.

به طور کلی، کسانی که پوستی با تناژ گرم دارند، با رنگ های گرم بهتر به نظر می رسند و آن هایی که پوست با تناژ سرد دارند باید به فکر لباس هایی با رنگ های سرد باشد. برای ترکیب رنگ لباس ها نیز باید رنگ های متضاد مثل آبی و نارنجی یا قرمز و سبز را با هم بپوشید.

علاوه براین، باید لباس هایی با یکی دو رنگ خنثی مانند خاکستری، سرمه ای و مشکی هم در کمد لباس خود داشته باشید. این لباس ها با لباس هایی به هر رنگی هماهنگ می شوند.

4. چند مدل از یک لباس

چندین مدل از یک نوع لباس راحتی خریداری کنید. اصلا غیرعادی نیست اگر مثلا از یک شلوار راحتی چند مدل داشته باشید. این کار باعث می گردد که کمد لباس های شما متنوع گردد و در عین حال، برای ست کردن تاپ ها یا تی شرت های مختلف با شلوار راحتی گزینه های متعددی داشته باشید.

5. قیمت لباس راحتی

به قیمت و ارزش هر لباس توجه کنید. اگر بتوانید لباس های خوش دوخت و باکیفیت خریداری کنید در درازمدت در هزینه های خود صرفه جویی می کنید. به طور مثال، اگر یک تاپ راحتی را دوبرابر قیمت تاپ های دیگر خریداری کنید اما نسبت به سایر تاپ ها جنس بهتر و دوام بیشتری داشته باشد، به مرور زمان، قیمت آن از هزینه ای که برای خرید ده تاپ مقرون به صرفه قیمت می دهید بسیار کمتر خواهد شد.

6. توجه به لباس های فعلی

هرگز لباسی را نخرید مگر اینکه بدانید قصد دارید آن را همراه با چه لباسی بپوشید. همواره پیش از خرید یک لباس، آن را به صورت ذهنی با یک یا چند لباس از لباس های خودتان ست کنید. حتی اگر لباسی بسیار شیک باشد، ممکن است با سایر لباس های شما ست نگردد. در نتیجه، آن را هیچ وقت نخواهید پوشید. نادیده گرفتن این نکته باعث می گردد که لباس های بلااستفاده و کهنه در کمد لباس شما زیاد شوند.

معرفی 10 لباس راحتی شیک و زیبا

برای اینکه برترین لباس راحتی زنانه را انتخاب کنید، علاوه بر نکات مهم این کار، باید چند مدل نمونه هم داشته باشید. وجود مدل های نمونه لباس راحتی به شما یاری می نماید تا برای انتخاب این لباس ها ایده داشته باشید. بنابراین، موقع خرید، دقیقا می دانید که چه می خواهید و در وقت و حتی هزینه خود صرفه جویی می کنید. در ادامه، 10 مدل لباس راحتی شیک و زیبا را معرفی می کنیم.

1. پیراهن زنانه افراتین مدل نگار رنگ سبز

ویسکوز یکی از پارچه هایی است که برای انتخاب لباس راحتی می توانید روی آن ها حساب کنید. پیراهن زنانه افراتین مدل نگار رنگ سبز لباسی خوش دوخت و زیبا است که برای کسانی که به داشتن لباس هایی با طرح های شاد فکر می نمایند، مناسب است. این لباس یقه گرد طرح دار تا زیر باسن شما می رسد. میزان دور سینه پیراهن زنانه افراتین مدل نگار رنگ سبز 84 سانتی متر و دور کمر آن 76 سانتی متر است. بنابراین، اگر میزان لباس شما 38 تا 42 باشد، حتما این پیراهن زنانه میزان شما خواهد بود. این پیراهن زنانه بدون آستین برای کسانی که در پی لباس راحتی خنک با پارچه ای زیبا هستند، برترین گزینه است.

2. تی شرت زنانه مدل D-STI 22

هیچ کمد لباسی بدون تی شرت تکمیل نمی گردد. برای انتخاب برترین لباس راحتی زنانه نیز باید به فکر یک تی شرت مجذوب کننده هم باشید. تی شرت زنانه مدل D-STI 22 از جنس نخ ساخته شده است. در نتیجه، برای کسانی که می خواهند تی شرتی قابل تنفس و خنک داشته باشند، مناسب است. این تی شرت زنانه طرحی شاد دارد و با شلوارها یا شلوارک های راحتی که رنگ های خنثی دارند، ست می گردد.

حلقه آستین های نسبتا گشاد و میزان دور کمر و دور سینه فری سایز تی شرت زنانه مدل D-STI 22 باعث شده تا هر کسی از میزان 36 تا 50 بتواند این تی شرت را بپوشد.

3. تاپ زنانه کد 8015 رنگ مشکی

این تاپ زنانه با رنگی خنثی با شلوار جین یا دامن ست می گردد تا به شما ظاهری تمیز و مرتب بدهد اما این تنها ویژگی تاپ زنانه کد 8015 رنگ مشکی نیست. این تاپ را می توانید با شلوار یا شلوارک راحتی در خانه هم بپوشید.

این تاپ خوش دوخت از جنس پارچه ویسکوز است و نسبت به پارچه اش قیمت بسیار مناسبی دارد. اگر به داشتن لباس های واقعا راحتی فکر می کنید، باید از این تاپ دو یا چند عدد خریداری کنید. این تاپ فری سایز برای مشکل پسندهایی که می خواهند لباس راحتی شیکی داشته باشند و میزان آن ها 36 تا 42 است، کاملا میزان خواهد بود.

4. شلوار زنانه مدل دمپاکش 9365 light

هیچ شلوار راحتی به میزان یک شلوار با رنگ خاکستری و خنثی با تمام لباس های شما ست نمی گردد. شلوار زنانه مدل دمپاکش 9365 light را می توانید با هر لباسی از تی شرت گرفته تا تاپ راحتی ست کنید. این شلوار زنانه دمپاکش پارچه ای نخی دارد. همین ویژگی باعث شده تا بسیاری از افرادی که در پی یک شلوار راحتی خنک و قابل تنفس هستند، به این لباس فکر نمایند.

شلوار زنانه مدل دمپاکش 9365 light یکی از اصلی ترین اجزای هر کمد لباسی است. این شلوار راحتی فری سایز برای همه کسانی که در پی شلواری با میزان های 40 تا 50 هستند، مناسب است.

5. دامن شلواری زنانه مدل ابر و بادی

اگر برای کمد لباس خود میان یک شلوار راحتی گشاد و راحت یا یک دامن نخی سبک شک دارید، دامن شلواری زنانه مدل ابر و بادی می تواند شما را از دودلی نجات دهد. این دامن شلواری زنانه از پارچه نخی خنک، سبک و قابل تنفسی ساخته شده است. طرح ساده و رنگ مشکی خنثی این دامن شلواری می تواند با هر تاپ، شومیز یا حتی تی شرتی با هر رنگی ست گردد. این دامن شلواری تا زیر مچ پای شما می رسد و برای خانم ها با میزان های 38 تا 42 مناسب است.

6. شلوار زنانه مدل گرم کد 1

پوشیدن لباس های بافتنی یا پشمی فقط بالاتنه شما را گرم می نماید. برای گرم کردن پایین تنه باید شلواری گرم و راحت داشته باشید. شلوار زنانه مدل گرم کد 1 از جنس الیاف نخی، پشم و پلی استر ساخته شده و شما را در طول فصل سرد گرم نگه می دارد.

این شلوار راحتی تا مچ پای شما می رسد، فاقی با میزان میانه دارد و کسانی که میزان آن ها مدیوم تا دو ایکس لارج است، می توانند آن را تهیه کند.

7. تاپ زنانه آریان نخ باف مدل 2561

اگر تاپ زنانه ای با رنگ خنثی دارید، بهتر است یک تاپ نخی با رنگی شاد هم تهیه کنید. تاپ زنانه آریان نخ باف مدل 2561 به رنگ زرد خوش رنگ و طرحی زیبا در هر کمد لباسی خودنمایی خواهد نمود. قد این تاپ پنبه ای تا روی باسن شما می رسد. برای کسانی که میزان لباس آن ها مدیوم است، تاپ زنانه آریان نخ باف مدل 2561 یک انتخاب هوشمندانه است چون می توانند آن را با هر شلوار یا شلوار راحتی به رنگ های خنثی ست نمایند و ظاهری شاد و سرزنده داشته باشند.

8. شلوار زنانه مدل نخی کد san960 رنگ مشکی

به شلواری گشاد و راحت فکر می کنید اما از شلوارهای ابر و بادی یا دامن شلواری ها خسته شده اید؟ در این صورت، باید به فکر تهیه شلوار زنانه مدل نخی کد san960 رنگ مشکی باشید. رنگ خنثی این شلوار باعث شده تا با تی شرت، تاپ یا شومیزی از هر رنگ و با هر طرحی هماهنگ گردد. این شلوار زنانه فاق بلند مهم ترین ویژگی برترین لباس راحتی زنانه یعنی جنس نخی را دارد. شلوار زنانه مدل نخی کد san960 رنگ مشکی فری سایز است و هر کسی با میزان های 38 تا 44 می تواند آن را بدون هیچ مسئله ای بپوشد.

9. شلوار زنانه مدل جودون دمپاگشاد اگزیت

اگر جنس و مدل شلوار زنانه مدل دمپاکش 9365 light را دوست داشته اید اما با دم پا کش بودن آن مشکل دارید، می توانید شلوار زنانه مدل جودون دمپاگشاد اگزیت را امتحان کنید. این شلوار نخی ساده نیز تا مچ پای شما می رسد. رنگ خنثی آن هم باعث شده تا با لباس هایی با هر رنگی هماهنگ گردد. این شلوار خنک و راحتِ فری سایز برای کسانی که میزان آن ها 38 تا 50 است کاملا میزان خواهد بود.

10. لباس خواب زنانه مدل Black-Prances

این لباس یکی از مجذوب کننده ترین و برترین لباس های راحتی است که می توانید برای خود انتخاب کنید. این لباس هم یک لباس خواب راحت است و هم تمام ویژگی های یک لباس شیک و زیبا را دارد. بالاتنه ای از جنس گیپور و پایین تنه ای که از جنس پارچه توری ساخته شده در کنار ویژگی مهم این لباس یعنی فری سایز بودن در نظر بگیرید تا متوجه سبکی و راحتی این لباس شوید. این لباس خواب برای شب های گرم تابستان یا خوابیدن در اتاق گرم زمستانی عالی است.

کیفیت و کارایی و قیمت مناسب لباس خواب زنانه مدل Black-Prances باعث شده که خانم ها از کنار این مدل لباس به سادگی عبور ننمایند.

کلام آخر

هنگام خرید برترین لباس راحتی زنانه باید به ویژگی های اصلی آن یعنی جنس پارچه و رنگ و طرح آن توجه کنید. انتخاب لباس راحتی با جنس فوق العاده حتی اگر قیمت بیشتری داشته باشد، باعث می گردد تا از خرید لباس راحتی برای یک عمر معاف شوید.

منبع: todaysparent

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آبان 1402 بروزرسانی: 14 آبان 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1716

به "6 نکته که برای خرید برترین لباس راحتی زنانه ضروری است بدانید" امتیاز دهید

1 کاربر به "6 نکته که برای خرید برترین لباس راحتی زنانه ضروری است بدانید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 نکته که برای خرید برترین لباس راحتی زنانه ضروری است بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید