آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، چهارشنبه ششم فروردین

به گزارش زنگ قلاب بافی، مرکز مدیریت راه های کشور آخرین ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی جاده های کشور را در روز چهارشنبه ششم فروردین بیان نمود.

آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، چهارشنبه ششم فروردین

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، بر اساس اطلاعات به دست آمده از مرکز مدیریت راه های کشور در شبانه روز گذشته، 2 هزار و 317 تردد در محورهای برون شهری کشور به ثبت رسیده که نسبت به روز قبل 17 درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش آزادراه های کرج-تهران با 68 هزار و 515، کرج-قزوین با 64 هزار و 971 و قزوین-کرج با 60 هزار و 517 بیشترین تردد ثبت شده خودرو را به خود اختصاص داده اند.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه های کشور تحت تأثیر مداخلات جوی محورهای رامیان-اولنگ -شاهرود، شمشک-دیزین، شهداد-نهبندان، سی سخت-پادنا، وازک-بلده، گنج نامه-تویسرکان، پونل-خلخال، سروآباد-پاوه، خرم آباد-پل دختر، فرعی نور-آب پری، خلخال-اسالم، پل زال- اندیمشک، روانسر-کامیاران، جوانرود-پلنگانه، ثلاث-بزمیرآباد-سرپل ذهاب، جم-ریز، ثلاث-زمکان، ثلاث-کوزران، ثلاث-مله کرمینه-سرپل ذهاب، محور قدیم باغچه-مشهد، چالوس-مرزن آباد و بالعکس، فنوج-اسپکه، جاسک-بشاگرد، رودبار-کهنوج، رودبار-قلعه گنج، زهکلوت-دلگان، سرخه-گرمسار و بالعکس، یاسوج-باغچه سادات، میامی-جاجرمو جاده تلو در تهران به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.

همچنین محدودیت تردد با تغییر راستا در برخی محورها به این شرح است:

آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس از ساعت 19:00 الی 07:00 روز بعد مسدود بوده و تردد از راستا جایگزین محور قدیم چالوس- مرزن آباد انجام می گردد.

محور قدیم پل زال-اندیمشک مسدود بوده و تردد از راستا جایگزین آزادراه پل زال-اندیمشک انجام می گردد.

محور قدیم باغچه-مشهد مسدود بوده و تردد از راستا جایگزین آزادراه باغچه-مشهد انجام می گردد.

در استان بوشهر محور کمربندی دیر و بالعکس مسدود بوده و تردد از راستا جایگزین محور سه راهی دیر به شهر دیر انجام می گردد.

در حال حاضر بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان خراسان جنوبی را شاهد هستیم.

با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در سطح کشور و سرایت آن به بیشتر استان ها و از طرفی همراهی هم وطنان عزیز با توصیه های مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و درنتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محورها فعلاً تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز 99 به استثناء محموله های ترافیکی اجرا نمی گردد.

البته تردد محموله های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند، در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه تاریخ 98/12/28 تا ساعت 7 صبح روز سه شنبه تاریخ 99/01/05 ممنوع است. همچنین مجوز تردد برای محموله های ترافیکی دارای ضرورت ملی در تاریخ های 5، 6، 9 و 99/01/10 با هماهنگی پلیس صادر خواهد شد.

شایان ذکر است اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صورت گرفته است که هم وطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/4105/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 313

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، چهارشنبه ششم فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، چهارشنبه ششم فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید