آمار جدید قربانی های کرونا در اسپانیا

به گزارش زنگ قلاب بافی، مقام های اسپانیا امروز آدینه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 19980 و جان باختگان به 1002 نفر خبر دادند.

آمار جدید قربانی های کرونا در اسپانیا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مقامات پزشکی اسپانیا آدینه بعد از ظهر از افزایش کشته شدگان این کشور ناشی از ویروس کرونای جدید خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری رویترز فرناندو سایمون مدیر بخش فوریت های پزشکی اسپانیا با اعلام افزایش 235 نفری شمار کشته شدگان، تعداد نهایی آن را تا این لحظه 1002 نفر خاطرنشان کرد.

شمار مبتلایان قطعی کرونا در اسپانیا نیز از 17147 نفر در روز پنجشنبه به رقم 19980 نفر در روز آدینه رسید. اسپانیا بعد از ایتالیا بیشترین آمار تلفات ناشی از ویروس کرونا را دارد.

آمار ها نشان می دهد که قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر دنیا از 10 هزار نفر فراتر رفته و تعداد کل مبتلایان نیز به 244 هزار 615 نفر رسیده است.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد. 4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 286

به "آمار جدید قربانی های کرونا در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار جدید قربانی های کرونا در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید