احداث زمین بازی بچه ها در بوستان های منطقه 3

به گزارش زنگ قلاب بافی، در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس محله ای، عملیات احداث زمین بازی جدید بچه ها در بوستان های منطقه 3 در آینده ای نزدیک اجرا می گردد.

احداث زمین بازی بچه ها در بوستان های منطقه 3

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، مهدی هوشیار معاون خدمات شهری و محیط زیست در این باره گفت: به منظور تحقق بهینه شعارتهران، شهری برای همه و اجرای پروژه های کوچک مقیاس در سطح محلات 12 گانه این منطقه، زمین بازی بچه ها در بوستان های پامچال، قو و محصل تا انتها سال احداث می گردد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 اضافه نمود: در حال حاضر فعالیت های زیربنایی این پروژه در حال اجرا است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این مجموعه ها باشیم.

هوشیار ایجاد فضایی مناسب جهت محل بازی بچه ها را از اهداف این پروژه ها برشمرد و اضافه نمود:یکی از زیربناهای توسعه شهری توجه به بچه ها و حقوق آنها است به همین علت کوشش می کنیم تا با ایجاد بستر مناسبی برای احداث زمین بازی این قشر از جامعه، محیطی با نشاط را برای گذراندن بهینه اوقات فراغتشان فراهم کنیم.

او ادامه داد: بچه ها بخشی از خاطرات شاد خود را در پارک ها و زمین های بازی ثبت و ضبط می نمایند؛ جایی که در کنار همسالان خود و اندکی دورتر از والدین، دنیایی از بازی و سرگرمی را تجربه می نمایند، به همین دلیل است که طراحی زمین های بازی بچه ها دارای اهمیت بوده و نوآوری نقشی مهم در جذابیت هر چه بیش تر آن ایفا می نماید.

هوشیار اضافه نمود: طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب جهت زیباسازی محیط های بازی بچه ها در این پارک ها به کار گرفته اند اعم از سالمندان و جوانان و بچه ها را به نشاط و ارامش دعوت نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 867

به "احداث زمین بازی بچه ها در بوستان های منطقه 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث زمین بازی بچه ها در بوستان های منطقه 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید