اروپا رسماً تحریم های روسیه را 6 ماه دیگر تمدید کرد

به گزارش زنگ قلاب بافی، اتحادیه اروپا طی نشستی از تمدید رسمی تحریم های مالی علیه روسیه تا 6 ماه دیگر اطلاع داد.

اروپا رسماً تحریم های روسیه را 6 ماه دیگر تمدید کرد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اتحادیه اروپا روز دوشنبه طی نشستی در مقر خود در شهر بروکسل در بلژیک، به طور رسمی تحریم های اقتصادی علیه روسیه را به مدت 6 ماه دیگر تمدید کرد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی با اعلام رسمی اتحادیه اروپا، این تحریم ها تا 31 ژانویه 2021 پابرجا خواهد ماند. سران اتحادیه اروپا اوائل ماه جاری با ادعای عدم اجرای کامل توافقنامه مینسک به منظور برقراری آتش بس در شرق اوکراین، تصمیم به تمدید اقدامات محدود کننده علیه روسیه گرفتند.

این تحریم ها دسترسی بانک ها و شرکت های روسی را به بازارهای پولی اروپا محدود خواهد نمود و آن ها قادر به دریافت یاری های اقتصادی از سوی کشورهای اروپایی نخواهند شد. این تحریم ها همچنین تجارت کلیه کالاهای مرتبط با امور دفاعی و همچنین فناوری های حساس که می توانند در بخش انرژی روسیه استفاده شوند را ممنوع می نماید.

به نوشته آناتولی، اتحادیه اروپا در ماه جاری تحریم هایی را نیز علیه شبه جزیره کریمه و بندر سواستوپول وضع کرد.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه چندی قبل در همین زمینه تلفنی با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگو کرد و گفت، در بحبوحه همه گیری کرونا حفظ تحریم های یکجانبه غیرقانونی و غیر مشروع است. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 502

به "اروپا رسماً تحریم های روسیه را 6 ماه دیگر تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا رسماً تحریم های روسیه را 6 ماه دیگر تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید