اطلاعیه کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال درباره جابجایی نیم فصل

به گزارش زنگ قلاب بافی، تهران (پانا) - کمیته معین شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را درباره جابجایی نیم فصل اول (1401- 1400) صادر کرد.

اطلاعیه کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال درباره جابجایی نیم فصل

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مطابق ماده 49 اساسنامه فدراسیون فوتبال، کمیته شرایط بازیکنان باید بر شرایط بازیکنان و جابجایی آن ها از حیث انطباق با مقررات جابجایی و معین شرایط بازیکنان فیفا و مقررات جابجایی و معین شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال نظارت و شرایط بازیکنان را برای شرکت در رقابت های مختلف فدراسیون فوتبال معین کند.

بنا به مراتب و با عنایت به اتمام مهلت جابجایی نیم فصل اول (1401- 1400)، تنها بازیکنانی که دارای شرایط مندرج در ماده 6 مقررات شرایط و جابجایی ایران و ماده 6 مقررات شرایط و نقل و انتقلات فیفا باشند، می توانند قرارداد خود را در سازمان لیگ به ثبت برسانند.

به این منظور، باشگاه هایی که خواستار استفاده از شرایط مقرر در ماده 6 مقررات یاد شده و ثبت قرارداد بازیکن نو خارج از پنجره جابجایی باشند، می بایست درخواست خود به همراه تمام مستندات را تحویل سازمان لیگ داده تا جهت آنالیز و احراز شرایط، انجام استعلام های لازم و اعلام نظر، تحویل کمیته شرایط گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1333

به "اطلاعیه کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال درباره جابجایی نیم فصل" امتیاز دهید

1 کاربر به "اطلاعیه کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال درباره جابجایی نیم فصل" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال درباره جابجایی نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید