افشای اطلاعات صاحبان مشاغل به علت نقص امنیتی شرکت هوش مصنوعی

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت کلیر ویو با جمع آوری عکس های تهیه شده توسط میلیون ها وب سایت و دوربین حفاظتی در تلاش برای طراحی یک سیستم شناسایی هویت مبتنی بر هوش مصنوعی است. اما ناامنی سخت افزارهای ذخیره سازی اطلاعات و پروتکل های امنیتی کلیر ویو موجب هک شدن پایگاه داده آن شده است.

افشای اطلاعات صاحبان مشاغل به علت نقص امنیتی شرکت هوش مصنوعی

به دنبال حمله پیروز هکری به کلیر ویو، فهرست کامل مشتریان آن و نیز تصاویر و عکس های ذخیره شده توسط این شرکت به سرقت رفته است.

از جمله مشتریان مشهور این شرکت می توان به مؤسسات مشهور خصوصی و دولتی در آمریکا مانند بست بای، وزارت بازرگانی و آژانس امنیت ملی ایالات متحده، اینترپل، برخی موسسات قضایی و غیره اشاره کرد. البته کلیر ویو در خارج از آمریکا هم مشتریانی مانند امارات متحده عربی داشته است.

کلیر ویو با جمع آوری بیش از سه میلیارد عکس و تصویر از میلیون ها کاربر شبکه های اجتماعی و سایت های تجارت الکترونیک اعم از فیس بوک، یوتیوب، لینکداین و پی پال داده های عمومی زیادی را در اختیار دارد و هک شدن آن می تواند امنیت این افراد و همین طور 2900 مؤسسه طرف قرارداد با کلیر ویو را به خطر بیاندازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 231

به "افشای اطلاعات صاحبان مشاغل به علت نقص امنیتی شرکت هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات صاحبان مشاغل به علت نقص امنیتی شرکت هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید