انعقاد قرارداد ساخت بیش از 5400 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران/آذربایجان غربی امروز اول آبان ماه همزمان با افتتاح مسکن مهر و شروع پروژه های طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور، قرارداد ساخت 5420 واحد مسکونی به صورت گروهی در آذربایجان غربی انعقاد شد.

انعقاد قرارداد ساخت بیش از 5400 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این خصوص گفت: سهمیه آذربایجان غربی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن نزدیک به 21 هزار واحد معین شده که تا به امروز 41 هزار و 174 خانوار ثبت نام نموده اند.

رحمانی با اعلام اینکه 31 هزار و 928 متقاضی در پالایش متقاضیان حائز شرایط شده اند، اضافه نمود: تا به امروز 2703 متقاضی آورده اولیه را واریز نموده اند.

معاون استاندار گفت: در حال حاضر، در شهرستان های ارومیه، خوی، سیه چشمه، ماکو، شوط، پلدشت، بازرگان، محمدیار، نقده، اشنویه، شاهین دژ، مهاباد، تکاب و سردشت با قابلیت احداث 13 هزار 423 واحد مسکونی تأمین اراضی شده است.

وی ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت نیز طبق تفاهم انجام شده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در شهرهای سیه چشمه، اشنویه، محمدیار، نقده، شاهین دژ، تکاب اجرا می گردد.

سیدمحسن حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این مراسم از آغاز عملیات اجرایی 1000 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مهاباد در روزهای آینده اطلاع داد و گفت: در شهرهای دیگر استان متناسب با افزایش متقاضیان و واریز وجه اولیه اراضی دارای خدمات زیربنایی برای ساخت تأمین می گردد.

وی درباره آخرین شرایط پروژه های مسکن مهر استان نیز گفت: از ابتدای آغاز طرح مسکن مهر 40 هزار و 807 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت احداث شده که تمامی مساکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر به بهره برداری رسیده است.

حمزه لو توضیح داد: تا به امروز 32 هزار و 811 واحد مسکن مهر به متقاضیان در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت تحویل داده که از این تعداد، 5000 واحد با کار جهادی در یکسال افتتاح شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده است تا انتها فصل کاری 900 واحد باقی مانده تکمیل گردد و تا آخر سال جشن انتها طرح مسکن مهر در استان برگزار می گردد.

در انتها نشست به صورت نمادین تعدادی از قرادادهای واگذاری زمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 679

به "انعقاد قرارداد ساخت بیش از 5400 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد قرارداد ساخت بیش از 5400 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید