بازدید مدیران ارشد شرکت نستله از مرکز پردازش خبرنگاران

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران روز چهارشنبه، 18 شهریور ماه 1399 میزبان گروهی از مدیران شرکت صنایع غذایی نستله، در مرکز پردازش دانش خبرنگاران بود. در این ملاقات، راجر فِری، مدیرعامل شرکت نستله ایران و سایر مدیران ارشد این شرکت حضور داشتند. بعد از خوشامدگویی و پذیرایی، الساندرو دوری، مدیر ارشد واحد بازرگانی دیجی کالا با ارائه فایل گزارش سال 98 خبرنگاران در خصوص راستا کسب وکار خبرنگاران در سال اخیر توضیحات لازم را ارائه داد و بعد از آن بازدید از انبار دانش خبرنگاران آغاز شد.

بازدید مدیران ارشد شرکت نستله از مرکز پردازش خبرنگاران

در جریان بازدید مهمانان از سوله های انبار خبرنگاران که محل نگهداری اقلام موجود در انبار دانش هستند، الساندرو دوری در خصوص چگونگی سیستم انبارداری در این بخش، از جمله چگونگی قرار گیری و جستجوی اقلام در قفسه ها شرح داد. سپس بازدیدکنندگان شرکت نستله در بخش تحویل کالا فرایندهای مربوط به تحویل را مشاهده نموده و با چگونگی انجام این فرایندها آشنا شدند.

بازدید از کارخانه محتوای خبرنگاران در مرحله بعدی برنامه بازدید شرکت نستله قرار داشت. در این بخش، تمامی فعالیت های مربوط به فراوری محتوای اقلام قابل مشاهده در وب سایت فروش خبرنگاران انجام می شود. بازدیدکنندگان در طی جهت بازدید از آتلیه های عکس برداری اقلام مختلف و بخش های مختلف کارخانه محتوا دیدن کردند و با نحوه عملکرد این بخش آشنا شدند.

بعد از کارخانه محتوا بازدید از بخش بسته بندی و سورتینگ مرکز پردازش دانش برای آشنایی با فرایند بسته بندی و ارسال اقلام مشتریان شروع شد. در این بخش جداسازی سفارش مشتریان در در این بخش انجام می شود. این مراسم بازدید با تبادل نظر با مدیران واحد بازرگانی خبرنگاران در خصوص همکاری های پیش رو خاتمه یافت.

بازدیدهای مرکز پردازش دانش خبرنگاران، به منظور آشنایی بیشتر تمامی کسب وکارها، دانشجویان و مشتریان و … با پر مخاطب ترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه انجام می شود. خبرنگاران در روزهای شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان تعداد محدودتری از بازدیدکنندگان در مقایسه با گذشته است. امید است در آینده فرایند بازدیدها به روال گذشته باز شود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 653

به "بازدید مدیران ارشد شرکت نستله از مرکز پردازش خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیران ارشد شرکت نستله از مرکز پردازش خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید