بازگشت یوونتوس مقابل تورینو در دربی تورین

به گزارش زنگ قلاب بافی، یوونتوس در یک بازی سخت و سخت پیروز شد تورینو را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

بازگشت یوونتوس مقابل تورینو در دربی تورین

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، یوونتوس بعد از توقف ناامیدکننده در بازی هفته گذشته خود مقابل بنونتو، امشب در چهارچوب رقابت های هفته دهم سری آ میزبان تورینو بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 2-1 به سود یووه سرانجام پذیرفت.

اگرچه در لحظات شروعین یوونتوس توپ و میدان را در اختیار داشت اما این تورینو بود که توانست دروازه بیانکونری را باز کند. ارسال کرنر بازیکنان تورینو بعد از یک کش و قوس توپ را جلوی پای نیکولاس انکولو قرارداد و این بازیکن نیز با یک ضربه تمام کننده دروازه یوونتوس را باز کرد تا کار 1-0 گردد.

تورینو می توانست در دقیقه 14 گل دوم را هم وارد دروازه یوونتوس کند اما مهاجم این تیم در مصافی تک به تک مقابل وویچک شزنی شکست خورد تا دروازه بان لهستانی یووه را در بازی نگه دارد.

در ادامه یوونتوس توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه تورینو ایجاد کرد اما در امر گلزنی ناکام بود.

در اواخر نیمه اول تورینو می توانست گل دوم را توسط آندره بلوتی به ثمر برساند اما شانس با یوونتوس همراه بود تا دو تیم با همان یک گل به سود مهمان راهی رختکن شوند.

یوونتوس نیمه دوم را بهتر شروع کرد و حملات این تیم در دقیقه 59 جواب داد؛ جایی که خوان کوادرادو برای این تیم پیروز به گلزنی شد اما داور بعد از مراجعه به VAR تشخیص داد که لئوناردو بونوچی جلوی دروازه بان را گرفته تا گل مردود اعلام گردد.

در دقیقه 78 بالاخره حملات یوونتوس نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. وستون مک کنی روی ارسال خوب کوادرادو توانست با یک ضربه سر قفل دروازه تورینو را بشکند تا نتیجه 1-1 گردد.

در حالی که بازی به لحظات سرانجامی خود نزدیک می گردد یوونتوس حلقه محاصره را روی حریف تنگ و تنگ تر نموده بود که نهایتاً این موضوع در دقیقه 89 نتیجه داد. باز هم ارسال خوان کوادرادو به دهانه دروازه با ضربه سر لئوناردو بونوچی همراه بود تا نتیجه 2-1 گردد و یوونتوس به سه امتیاز مهم و البته سخت دست پیدا نموده باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 771

به "بازگشت یوونتوس مقابل تورینو در دربی تورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت یوونتوس مقابل تورینو در دربی تورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید