بازگشت یک مدافع به ترکیب اصلی استقلال

به گزارش زنگ قلاب بافی، از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال، امشب تیم فوتبال استقلال در استادیوم آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان است. فرهاد مجیدی در حالی تیمش را آماده حضور در این مسابقه می نماید که عارف غلامی را به علت مصدومیت در دربی از دست داد و میلیچ هم قبلاً از جمع آن ها جدا شده بود؛ ضمن اینکه هنوز تعیین نیست محمدحسین مرادمند امشب برای آبی پوشان بازی می نماید یا خیر.

بازگشت یک مدافع به ترکیب اصلی استقلال

محمد دانشگر مدافع میانی آبی پوشان در این فصل نسبت به فصل های گذشته کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نموده بود، یک بار دیگر به اسم یکی از 11 بازیکنی که قرار است بازی را شروع نمایند وارد میدان خواهد شد تا در کنار سیاوش یزدانی یکی از مدافعان تیمش باشد.

دانشگر آخرین بار در هفته بیست و پنجم و ملاقات مقابل آلومینیوم در ترکیب ثابت آبی پوشان حضور پیدا کرد که در ابتدای نیمه دوم جای خود را به سیداحمد موسوی داد.

دانشگر در این فصل در 21 بازی از 27 بازی گذشته آبی پوشان در لیگ برتر به میدان رفته که 13 بار آن در ترکیب ثابت حضور داشته است. وی تنها در یکی از ملاقات هایی که در ترکیب ثابت بوده تعویض شده و در سایر مواردی که در ترکیب ثابت به میدان رفته تا انتها بازی در زمین بوده است. دانشگر در این فصل یک بار هم پیروز به گلزنی شده و 2 پاس گل داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1152

به "بازگشت یک مدافع به ترکیب اصلی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت یک مدافع به ترکیب اصلی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید