بازی سختی برابر پیکان داریم، تراکتور به دنبال بازی زیبا است

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران، علی نیکبخت عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور با پیکان تهران به خبرنگاران گفت: تیم ما به دنبال ارائه بازی خوب و زیبا است که طرفداران از دیدن بازی لذت ببرند و همچنین به دنبال کسب امتیازات لازم هستیم.

بازی سختی برابر پیکان داریم، تراکتور به دنبال بازی زیبا است

وی با بیان اینکه تراکتور روز به روز بهتر می گردد، اضافه نمود: برای تغییر تاکتیک و پیاده سازی برنامه های مدنظر خود احتیاج به زمان داریم، ما به چیزی که می خواهیم نزدیک می شویم.

نیکبخت با اشاره به اینکه شجاعی هم بازیکن خوب و بین المللی بوده و هم سرمربی باهوشی است، اضافه نمود: او در امر بازیگری پیروز بوده و یک بازیکن ملی و بین المللی است، در این دو هفته ای که با وی همکاری داشته ام به این نکته پی بردم و متوجه شدم که خیلی هوش خوبی دارد و می تواند در آینده مربی پیروزی برای کشورمان باشد.

وی در مورد احتمال بازی کردن مسعود شجاعی در ملاقات برابر پیکان گفت: اینکه مسعود شجاعی فردا در ترکیب حضور دارد یا نه، دست خودش است ولی خیلی دوست دارد که تیم را بیرون راهنمایی کند اما هر زمان که صلاح بداند با توجه به اینکه تست کرونای او منفی شده، به یاری تیم می آید و بازی می نماید.

مربی تراکتور با اشاره به اینکه بازی فردا برابر پیکان سخت و مهم است، ادامه داد: نقاط ضعف و قوت تیم مقابل را بررسی کردیم و دراین خصوص برنامه های خاصی داریم.

نیکبخت با تاکید بر اینکه مهدی تارتار به عنوان سرمربی پیکان و دیگر اعضای کادر فنی این تیم خوب و پیروز هستند، گفت: تارتار مربی باهوشی است، آنها سال گذشته نشان دادند که تیم پیروزی هستند. سال جاری هم تا حدودی آغاز خوبی داشتند.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بتوانیم با انجام یک بازی زیبا و جوانمردانه، سه امتیاز را کسب کنیم و دل طرفداران پرتعداد تراکتور را شاد کنیم.

مربی تراکتور ادامه داد: برای هماهنگی بین بازیکنان کمی احتیاج به زمان داریم و برنامه های مختلفی در زمین پیاده می کنیم. فشار روی بازیکنان تراکتور زیاد است و آنها فقط یک روز در این هفته استراحت داشتند.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش برای بازی مقابل پیکان نیز گفت: محرومی نداریم ولی محمدرضا خانزاده و محمد خرم الحسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

ملاقات تیم های تراکتور و پیکان از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال فردا آدینه از ساعت 15:15 در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 801

به "بازی سختی برابر پیکان داریم، تراکتور به دنبال بازی زیبا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی برابر پیکان داریم، تراکتور به دنبال بازی زیبا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید