باشگاه پرسپولیس: به دنبال راهی برای حل پرونده بودیمیر هستیم، امیدواریم ترابی به خانه اش بازگردد

به گزارش زنگ قلاب بافی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: به دنبال راهی برای حل پرونده بودیمیر هستیم.

باشگاه پرسپولیس: به دنبال راهی برای حل پرونده بودیمیر هستیم، امیدواریم ترابی به خانه اش بازگردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران کاوه علی اسماعیلی با اشاره به شرایط موجود پیرامون سرخپوشان پایتخت گفت: عصر روز گذشته (سه شنبه) هیئت مدیره با معرفی دو عضو جدید اولین جلسه خود را برگزار کرد. در این جلسه، مسائل مختلفی مورد بحث و آنالیز نهاده شد که مهم ترین آن، تقویت شرایط مالی باشگاه و سیاست گذاری برنامه های مدیریتی بود. این جلسه، میهمان ویژه ای داشت و یحیی گل محمدی سرمربی تیم هم دقایقی در نشست هیئت مدیره حضور یافت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در حال حاضر اتحاد و همدلی عظیمی در خانواده پرسپولیس به وجود آمده است. کادرمدیریتی خود را درکنار کادرفنی و بازیکنان احساس می نماید و این شرایط سبب شده تا هواداران با خیال راحت به حمایت از تیم محبوب شان بپردازند. باید بار دیگر از هواداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کنیم، زیرا قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، معنای تازه ای به هواداری از یک تیم فوتبال بخشیدند و در این مدت نیز، عظیم ترین جامعه طرفداری را شکل دادند. فوتبال ایران هرگز تجربه چنین حمایتی از سوی هواداران یک باشگاه را نداشت و فضایی که به وجود آمد، برای همه اهالی خانواده عظیم فوتبال تازگی داشت.

علی اسماعیلی افزود: از جمله اتفاقات خوب در روز های گذشته، تسویه حساب با اینیگو والنسیا دستیار گابریل کالدرون سرمربی پیشین پرسپولیس بود. این پرونده هم یکی از شکایت هایی بود که برای دوران مدیریت جعفر سمیعی به میراث گذاشته شد. پرونده با شکایت به فیفا، در راستا پر چالشی نهاده شد، اما با اینکه زمان نسبتا زیادی برای تسویه حساب در اختیار داشتیم، طبق خواسته تیم مدیریتی، به سرعت حل و فصل شد تا نگرانی تازه ای برای پرسپولیسی ها ساخته نگردد. متاسفانه بدهی های گذشته همچنان روی دوش باشگاه سنگینی می نماید و کار را برای مدیران فعلی سخت و سخت نموده است.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر مهم ترین مشکل ما، بحث شکایت ماریو بودیمیر مهاجم پیشین تیم است. پرونده ای که باید تا به حال به آن رسیدگی می شد تا مختومه گردد. تیم مدیریت باشگاه مشغول فعالیت است تا این مشکل را حل نماید، اما باید به صورت شفاف به هواداران بگوییم متاسفانه حساب باشگاه خالی است و منتظریم تا اتفاقات تازه ای رخ بدهد. در شرایطی نهاده شده ایم که درآمدزایی بسیار سخت شده و چاره ای جز کوشش برای یافتن منابع درآمدی بیشتر، وجود ندارد. پرسپولیس در حال حاضر تنها باشگاه ایرانی است که از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب میلیون دلاری دارد، ولی به خاطر تحریم ها نمی توانیم از درآمدی که حاصل کوشش بازیکنان و کادرفنی است، سود ببریم. با این حال، ناامید هم نیستیم و کوشش ها ادامه پیدا می نماید تا راهی برای حل این بحران پیدا گردد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد شایعات مختلف در مورد جذب بازیکنان جدید، افزود: تا به حال هیچ اتفاقی رخ نداده، زیرا مدیریت باشگاه برای جذب بازیکن، طبق خواسته کادرفنی عمل می نماید و فعلا از سوی یحیی گل محمدی، لیست بازیکنان درخواستی ارائه نشده است. بحث جذب مهدی ترابی هم به شرایط آینده این بازیکن گره خورده و تا زمانی که به صورت رسمی و قطعی، با باشگاه العربی قطر فسخ قرارداد نکند، شرایطی برای مذاکره مستقیم با ترابی وجود ندارد. البته در این مورد نیز امیدواریم مهدی هر چه زودتر به خانه خودش بازگردد.

علی اسماعیلی با اشاره به کوشش مدیریت باشگاه برای بازگرداندن تماشاگران پرسپولیسی به استادیوم، توضیح داد: در حال اتمام طرح های خود هستیم تا به صورت یک بسته پیشنهادی در اختیار سازمان لیگ قرار بدهیم و بتوانیم به زودی، تماشاگران خود را به استادیوم بازگردانیم. سمیعی در کنار فعالیت های باشگاه، هر روز پیگیر بازگشت تماشاگران به استادیوم آزادی است و باتوجه به برنامه ها، طرح ها و فعالیت هایی که در باشگاه انجام می گردد، به زودی می توانیم هواداران پرسپولیس را روی سکو های استادیوم ببینیم.

وی گفت: قبول شکست در ملاقات مقابل آلومینیوم اراک برای همه پرسپولیسی ها سخت بود، ولی بعد از این بازی، بار دیگر حمایت کامل هواداران از تیم و کادرفنی را حس کردیم که نشان از افزایش درک هواداران ما از فوتبال و شرایط پرسپولیس دارد. تیم ما یاد گرفته در شرایط سخت، چطور به حرکت قدرتمندانه خود ادامه بدهد و با وجود مربیان بادانش و همچنین ستاره هایی که در اختیار داریم، در ادامه فصل می توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. همان طور که یحیی گل محمدی در مصاحبه های اخیر خود اشاره نمود، پرسپولیس توان و انگیزه فوق العاده ای برای تکرار قهرمانی های خود دارد و در این فصل هم به دنبال رقم زدن یک اتفاق عظیم و هیجان انگیز هستیم.

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در نهایت افزود: قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا هم برگزار گردید و در کنار الریان قطر و گوا هند، منتظر تیم چهارم گروه E می مانیم. هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم و برای تکرار موفقیت های گذشته به این مسابقات بازمی گردیم. پرسپولیس قهرمان غرب آسیا و نایب قهرمان دوره قبلی است و بدون تردید برای سایر تیم های همگروه ما این موضوع افتخار محسوب می گردد که شانس تقابل با پرسپولیس را پیدا نموده اند. پرسپولیس هم با ستاره های خود برای لیگ قهرمانان 2021 آماده می گردد تا بهترین اتفاقات را رقم بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 906

به "باشگاه پرسپولیس: به دنبال راهی برای حل پرونده بودیمیر هستیم، امیدواریم ترابی به خانه اش بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: به دنبال راهی برای حل پرونده بودیمیر هستیم، امیدواریم ترابی به خانه اش بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید