برای گوشی Mi Note 10 Lite شیائومی آماده هستید؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، در یک خبر خوب به نظر می رسد شیائومی خود را برای رونمایی از نسخه لایت گوشی Mi Note 10 آماده می کند. گوشی می نوت 10 لایت شیائومی به تازگی به تأیید رگولاتوری تایوان رسیده که نشان از معرفی قریب الوقوع آن است.

برای گوشی Mi Note 10 Lite شیائومی آماده هستید؟

هرچند وب سایت رگلاتوری تایلند مشخصات گوشی Mi Note 10 را نشان نمی دهد، اما ماه قبل همین گوشی بر روی رگلاتوری آمریکا ظاهر شده بود که مشخصات آن را با خود داشت.

گوشی Mi Note 10 Lite همانند نسخه اصلی از چیپست Snapdragon 730G کوالکام، صفحه نمایش 6.47 اینچی +FullHD نوع AMOLED و یک باتری 5,260 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی بهره می برد. البته تشابه های بیشتری با نسخه اصلی وجود دارد.

اطلاعات به ثبت رسیده بر روی وب سایت FCC حاکی از وجود دوربین پشتی پنج تایی، شامل یک دوربین 64 مگاپیکسلی، دو دوربین 8 مگاپیکسلی، یک 5 مگاپیکسلی و یک دو مگاپیکسلی است. ظاهراً این گوشی فاقد فوکوس اتوماتیک لیزری است.

خوشبختانه بر خلاف Mi Note 10 که با اندروید 9 عرضه شد، نسخه لایت آن از اندروید 10 بهره می برد. در این مقطع اطلاعاتی درباره زمان رونمایی شیائومی از گوشی Mi Note 10 Lite لایت در دست نیست اما می بایست طی چند هفته معرفی شود.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 351

به "برای گوشی Mi Note 10 Lite شیائومی آماده هستید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای گوشی Mi Note 10 Lite شیائومی آماده هستید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید