بستری های جدید بیماران کرونایی به یک سوم کاهش یافته است

به گزارش زنگ قلاب بافی، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی از تداوم سیر کاهشی بستری ها و موارد مرگ و میر ناشی از کرونا در استان خبر داد و گفت: بستری های جدید روزانه بیمارستان ها نیز به یک سوم رسیده است.

بستری های جدید بیماران کرونایی به یک سوم کاهش یافته است

به گزارش ؛مهدی محمدی با اشاره به سیر کاهشی کرونا در استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه در دو هفته گذشته سیر کاهشی خوبی در بحث مبتلایان کرونا در استان شروع شد که همچنان استمرار دارد و این امر موجب خروج استان از شرایط قرمز کرونا شد.

محمدی بیان اظهار داشت: در حال حاضر استان در شرایط زرد کرونا واقع شده است و بر اساس آخرین آمار تنها سه شهرستان کنگاور، پاوه و هرسین در شرایط قرمز قرار دارند.

او اضافه نمود: با توجه به محاسبات اجرا شده در حال حاضر بستری های کرونا دربیمارستان های استان نسبت به زمان مشابه در ماه گذشته به نصف کاهش یافته است همچنین هم اکنون بستری های جدید روزانه بیمارستان ها نیز به یک سوم رسیده است.

محمدی از کاهش مرگ ومیر ناشی از کرونا در استان هم خبر داد واضافه نمود: تعداد فوتی ها در روز های مختلف متفاوت است، اما در هفته گذشته بطور میانگین روزانه 2.5 فوتی داشتیم که نسبت به میانگین روزانه در ماه گذشته کاهش محسوسی داشته است.

او اضافه نمود: در تیرماه بطور میانگین روزانه شش مورد فوتی داشتیم که آمار فوتی های هفته گذشته نشان می دهد این آمار به نصف کاهش یافته است.

محمدی اظهار داشت: فرایند کاهشی کرونا به هیچ عنوان نباید مردم را نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه کند، چرا که در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی و بویژه استفاده نکردن از ماسک، خیلی سریع شرایط کرونا به حالت قبل برگشته و امکان اوج دریافت دوباره آن در استان وجود دارد، بنابراین از مردم می خواهیم تا انتها کرونا همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و حتما از ماسک استفاده کنند.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 568

به "بستری های جدید بیماران کرونایی به یک سوم کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری های جدید بیماران کرونایی به یک سوم کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید