تور ارزان ارمنستان: بنا: تکلیف 4 وزن تیم ملی در اهواز معین می گردد، ارمنستان خطری برای مان ندارد

به گزارش زنگ قلاب بافی، سرمربی تیم ملی فرنگی گفت: تکلیف چهار وزن تیم ملی در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی تعیین می گردد.

تور ارزان ارمنستان: بنا: تکلیف 4 وزن تیم ملی در اهواز معین می گردد، ارمنستان خطری برای مان ندارد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، محمد بنا در خصوص رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی گفت: این مسابقات یکی از مراحل اصلی چرخه انتخابی تیم ملی محسوب می گردد که در قالب جام تختی برگزار خواهد شد. ما به غیر از 7 کشتی گیر که 6 نفر آنها مدال دنیای نروژ را دارند و یک نفر آن ها مدال طلای زیر 23 سال دنیا را کسب نموده، تمام داشته هایمان از دو رقابت قبلی مسابقات قهرمانی کشور در سیستان و بلوچستان و رقابت های انتخابی جام تختی در تهران و بعلاوه سهمیه هایی که به تیم های ملی جوانان، امید و ارتش ها داده ایم در این مسابقات حضور دارند.

بنا ادامه داد: امیدوارم که از فردا شاهد برگزاری مسابقات خوبی در اهواز باشیم و من در کلینیک داوران و مربیان حضور داشتم و توضیحاتی در خصوص تغییر قوانین اتحادیه دنیای داده شد.

وی در خصوص حضور تیم های خارجی در این مسابقات گفت: درست است که ارمنستان صاحب کشتی است ولی فکر نمی کنم با قدرتی که داریم ارمنستانی ها بتوانند برای ما خطری اجرا نمایند و تیم تونس هم بعنوان مهمان و با سه کشتی گیر در این مسابقات حضور دارد، اما رقابت اصلی بین نفرات خودمان است و مخصوصا حساسیت در اوزان وزن 55، 60 72 و 87 کیلوگرم است که تمام داشته هایمان در اینجا هستند و نفرات برتر معین خواهند شد و امیدوارم که مسابقات خوبی را در این 4 وزن و 6 وزن دیگر ببینیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص تأثیر کشتی گیران خارجی در چرخه انتخابی تیم ملی گفت: طبیعتا در جزئیات اجرای چرخه انتخابی، کمیته فنی و کادر فنی ناظر مسابقات است، البته فکر می کنم چنین چیزی امکان پذیر نیست اما اگر نفر خارجی در هر وزنی اول گردد، طبیعتا برای ما برترین نتیجه ای که کشتی گیران ایرانی در آن وزن گرفته اند ملاک خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1389

به "تور ارزان ارمنستان: بنا: تکلیف 4 وزن تیم ملی در اهواز معین می گردد، ارمنستان خطری برای مان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: بنا: تکلیف 4 وزن تیم ملی در اهواز معین می گردد، ارمنستان خطری برای مان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید