بیانیه باشگاه آلومینیوم درباره جدایی رسول خطیبی

به گزارش زنگ قلاب بافی، تهران (پانا) - باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار بیانیه ای درباره جدایی رسول خطیبی شرح داد.

بیانیه باشگاه آلومینیوم درباره جدایی رسول خطیبی

به گزارش روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، بدینوسیله به استحضار طرفداران فهیم و پرشور باشگاه فرهنگی،ورزشی آلومینیوم اراک می رساند؛ جدایی رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم بدون هماهنگی با مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره بوده و باشگاه هیچ اطلاعی از مذاکره وی با باشگاه تراکتور تبریز نداشته است و چنانچه مکاتبه ای از باشگاه مذکور و استعفای کتبی ایشان واصل نگردد، موضوع به وسیله فدراسیون فوتبال مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و برای استیفای حقوق باشگاه در حوزه انتقال سرمربی به تراکتور تبریز کوتاه نخواهیم آمد.

همچنین با پرداخت 25 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و کادرفنی و رسیدن دریافتی ها به 50 درصد، هیچیک از بازیکنان و کادرفنی بدون دریافت رضایت نامه اجازه خروج از تیم را نداشته و امکان فسخ داده نخواهد شد.

به همین دلیل؛ با توجه به جلسه اضطراری اعضای محترم هیات مدیره باشگاه، مقرر شد که راهنمایی فنی تیم تا مشخص تکلیف وضع موجود، با حمیدعبداللهی دستیار اول رسول خطیبی باشد.

در خاتمه از طرفداران مشتاق و مردم ورزش دوست استان مرکزی و کلانشهر اراک تقاضا می گردد بدون توجه به شایعات، حمایت همه جانبه خود را از تیم ادامه دهند و مطمئنا با وفاق و همدلی، فرایند موفقیت های تیم در نیم فصل دوم نیز تداوم خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 943

به "بیانیه باشگاه آلومینیوم درباره جدایی رسول خطیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه آلومینیوم درباره جدایی رسول خطیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید