تایید شد؛ پیشنهاد ناپولی به مهاجم تیم ملی ایران

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران: سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی روز های خوبی را در باشگاه زنیت روسیه سپری می کند. او علاوه بر اینکه در این باشگاه به عناوین قهرمانی رسیده نام آقای گلی لیگ روسیه را هم به کارنامه اش اضافه کرده تا حالا یکی از سرشناس ترین بازیکنان تیمش باشد.

تایید شد؛ پیشنهاد ناپولی به مهاجم تیم ملی ایران

به گزارش خبرنگاران، سردار البته این فرصت را داشت تا همین فصل گذشته هم از نام آقای گلی اش دفاع کند، ولی غیبت در بازی آخر این فرصت را از او گرفت تا آرتم ژوبا، همتیمی سردار و کاپیتان زنیت آقای گل لیگ روسیه شود.

بازی های خوب سردار آزمون، اما در دو سه فصل اخیر همراه شده با شایعاتی که خبر می دهند او قرار است این باشگاه روسی را به مقصد یک تیم بزرگ در اروپا ترک کند. با وجود اینکه دو سه سالی از این شایعات می گذرد، اما سردار آزمون هنوز بازیکن زنیت است و از لیگ روسیه جدا نشده است. این موضوع آن قدر بازتاب داشت که نهایتا عده ای سردار را متهم به بازارگرمی کرده و می گفتند هیچ پیشنهاد جدی ای ندارد.

این موضوع امسال هم برای سردار آزمون در حال تکرار شدن است و در شرایطی که نام می شود دو تیم مطرح اروپایی به او پیشنهاد داده اند، ولی همچنان در زنیت مانده است. حالا، اما در گزارشی که طرفداری نوشته شایعه بازارگرمی سردار آزمون رد شده است. در واقع در این گزارش اشاره شده به صحبت های خاویر ریبالتا مدیر ورزشی فصل گذشته باشگاه زنیت با رادیو ناپولی؛ او فردی بود که جابجایی باشگاه زنیت زیر نظرش انجام می شد. ریبالتا حالا درباره پیشنهاد ناپولی به سردار آزمون به رادیو ناپولی می گوید: زمانی که در زنیت بودم، یک بار با من تماس گرفته شد؛ حتی از طریق یک ایجنت هم مذاکره کردیم، اما باشگاه به توافق نرسیدیم.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1153

به "تایید شد؛ پیشنهاد ناپولی به مهاجم تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید شد؛ پیشنهاد ناپولی به مهاجم تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید