تصاویر پارالمپیک 2020، هلند قهرمان مسابقات دوچرخه سواری شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، عکس های مجذوب کننده و برتر رقابت های روز (10 شهریور ماه) پارالمپیک 2020 توکیو را دیدن خواهید کرد.

تصاویر پارالمپیک 2020، هلند قهرمان مسابقات دوچرخه سواری شد

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگار ، امروز مسابقات دوچرخه سواری و چند رشته دیگر در مسابقات برگزار گردید.

در ادامه تصاویر منتخب روز هشتم پارالمپیک 2020 را می توانید مشاهده کنید.

شجاعی به فینال نرسید

رقیه شجاعی بانوی تیرانداز ایران در مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ 10 درازکش محتلط در سالن آساکا با 47 ورزشکار از کشور های مختلف به رقابت پرداخت که در نهایت نتوانست به مرحله بعد مسابقات راه پیدا کند. رقیه شجاعی در انتها رقابت های مرحله مقدماتی با کسب 626.6 امتیاز در رده سی و نهم نهاده شد.

افروز طلایی شد

سعید افروز در پرتاب همه F 34 با ثبت رکورد 40.05 ضمن شکستن رکورد دنیا، در رده نخست نهاده شد و صاحب گردن آویز طلا شد.

قاب یادگاری سعید افروز در کنار تابلوی ثبت رکورد

هلند قهرمان مسابقات دوچرخه سواری شد

میچ والیز دوچرخه سوار تیم ملی هلند توانست با ثبت زمان 2:24:30 قهرمان رقابت های پارالمپیک توکیو گردد. لوئیک ورگنواد و تیم دی وریس از تیم های ملی فرانسه و هلند مقام دوم و سوم مسابقات دوچرخه سواری پارالمپیک توکیو را کسب کردند.

نماینده آلمان قهرمان مسابقات تیراندازی شد

ناتاشا هیلتروپ تیرانداز تیم ملی آلمان با کسب 253.1 امتیاز قهرمان رقابت های پارالمپیک 2020 شد. پارک جین هو و شچتنیک ایرینا از تیم های ملی کره جنوبی و اوکراین مقام دوم و سوم را کسب کردند.

مدال طلای شنای 200 متر انفرادی SM 9 بانوان به نیوزیلند رسید

سوفی پاسکو از نیوزیلند پس از رقابتی نفسگیر، به مدال طلای شنای 200 متر انفرادی SM 9 بانوان پارالمپیک 2020 توکیو دست یافت تا یازدهمین اسم پارالمپیکی خود را بر گردن آویزد. در ادامه زوسفیا کنکولی از مجارستان به مدال نقره بسنده کرد و نوریا مارکز سوتو از اسپانیا مدال برنز را به دست آورد.

نماینده فرانسه قهرمان مسابقات دوچرخه سواری شد

فلوریان جو وانی دوچرخه سوار تیم ملی فرانسه با ثبت زمان 1:49:36 قهرمان رقابت های دوچرخه سواری جاده ای پارالمپیک 2020 شد. لوکا مازونه و سرجیو گاروته از تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا توانستند مقام دوم و سوم را کسب نمایند.

روسیه به مدال طلای شنای 200 متر انفرادی مردان SM 9 دست یافت

اندری کالینا از کمیته پارالمپیک روسیه، تیموتی هاج استرالیایی را شکست داد تا به مدال طلای 200 متر شنای انفرادی مردان SM 9 در پارالمپیک توکیو 2020 دست یابد. هاج به مقام دوم و مدال نقره بسنده کرد و اوگو دیدیه 19 ساله فرانسوی هم به مدال برنز رسید.

صربستان قهرمان مسابقات تنفگ بادی 10 متر شد

دراگان ریستیچ تیرانداز تیم ملی صربستان با کسب 255.5 امتیاز قهرمان رقابت های پارالمپیک 2020 شد. این ورزشکار صربستانی با امتیازی که کسب کرد رکورد جدیدی را در مسابقات پارالمپیک به ثبت رساند. واسیل کوالچوک و فرانچک تیرچک از تیم های ملی اوکراین و اسلواکی مقام دوم و سوم را کسب کردند.

قبرس صاحب مدال طلای شنای 100 متر قورباغه SB 11 بانوان شد

کارولینا پلندریتو از قبرس با پیروزی در یک فینال هیجان انگیز، مدال طلای شنای 100 متر قورباغه SB 11 بانوان پارالمپیک توکیو را تصاحب کرد و رکورد دنیا را شکست. جیاما از چین به مدال نقره بسنده کرد و مدال برنز هم به یانا برژنا از اوکراین رسید.

هلند قهرمان مسابقات دوچرخه سواری شد

جنت جانسن دوچرخه سوار تیم ملی هلند با ثبت زمان 56:15 قهرمان رقابت های جاده ای بانوان پارالمپیک 2020 شد. آنیکا زین و آلیشیا دانا از تیم های ملی آلمان و آمریکا مقام دوم و سوم را کسب کردند.

نماینده هلند قهرمان مسابقات دوچرخه سواری شد

جتز پلات، دوچرخه سوار تیم ملی هلند با ثبت زمان 2:15:13 قهرمان رقابت های دوچرخه سواری جاده ای H 4 پارالمپیک 2020 شد. توماس فرهویرت و الکساندر گریت از تیم ملی اتریش مقام دوم و سوم مسابقات دوچرخه سواری H 4 پارالمپیک توکیو را کسب کردند.

چین قهرمان تیراندازی با کمان بانوان شد

چن مینیی از چین در مسابقات تیراندازی با کمان W 1 بانوان پارالمپیک 2020 توکیو، به مدال طلا دست یافت و رکورد 142 امتیاز را در پارالمپیک ثبت کرد. سارکا موسیلووا از جمهوری چک به مدال نقره رسید و مدال برنز هم به ویکتوریا روماری انگلیسی رسید.

هلند مدال طلای شنای 100 متر قورباغه SB 11 مردان را کسب کرد

راجی دورسمن از هلند با تحمیل مدال نقره به کیچی کیمورا از ژاپن به مدال طلای شنای 100 متر قورباغه SB 11 مردان پارالمپیک 2020 توکیو رسید. مدافع اسم قهرمانی یانگ بوزون از چین هم به مدال برنز دست یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1195

به "تصاویر پارالمپیک 2020، هلند قهرمان مسابقات دوچرخه سواری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر پارالمپیک 2020، هلند قهرمان مسابقات دوچرخه سواری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید