توکلی: انتظار داریم حمایت بیشتری از شرکت های دانش بنیان شود

به گزارش زنگ قلاب بافی، مدیرعامل شرکت مهرپرداز نیرو با اشاره به حمایت پارک علم و فناوری از شرکت های دانش بنیان افزود: فرایند حمایت در کشور ما با سختی روبروست و انتظار داریم حمایت بیشتری از شرکت های دانش بنیان شود.

توکلی: انتظار داریم حمایت بیشتری از شرکت های دانش بنیان شود

محمد توکلی قاضی جهانی مدیرعامل شرکت مهرپرداز نیرو آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: این شرکت فعالیت خود را در زمینه تجهیزات برقی آغاز کرده و در رابطه با برد های الکترونیکی فعالیت می کنند.

توکلی در ادامه مطرح کرد: اصلی ترین فعالیت این شرکت در زمینه کنترل تجهیزات برقی در قالب اینترنت اشیا است که در این زمینه چند محصول هم تولید شده است.

مدیرعامل شرکت مهرپرداز نیرو شرح داد: این شرکت حدود یکسال است که در زمینه دانش بنیان فعالیت می کند و در این مدت هم شرکت در مرکز رشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مستقر شده است.

وی در ادامه گفت: در این راستا مسئولان مرکز رشد دانشگاه حمایت های خوبی از ما انجام داده اند و انتظار داریم حمایت های آن ها ادامه داشته باشد. ایده ها، محصولات و تولیدات ما برای همه تجهیزات الکترونیکی است و ما با چند شرکت در سطح تبریز در این زمینه همکاری داریم.

مدیرعامل شرکت مهرپرداز نیرو با اشاره به حمایت های پارک علم و فناوری از شرکت های دانش بنیان اضافه کرد: فرایند حمایت در کشور ما با سختی روبرو است و این موضوع را با مسئولین پارک علم و فناوری مطرح کرده ایم و انتظار داریم حمایت بیشتری از شرکت های دانش بنیان شود البته قول هایی هم به ما داده اند.

وی گفت: ما جزو اولین شرکت های هستیم که در پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه شهید مدنی مستقر شده ایم و برای ما حمایت کمتری در نظر گرفته اند، اما قول حمایت های بیشتری را از آن ها گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 120

به "توکلی: انتظار داریم حمایت بیشتری از شرکت های دانش بنیان شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی: انتظار داریم حمایت بیشتری از شرکت های دانش بنیان شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید