توییتر روی 2 پست ترامپ برچسب هشدار زد

به گزارش زنگ قلاب بافی، توییتر بر روی دو پست رئیس جمهور آمریکا، برچسب هشدار زد و دلیل آن را تشویق مستقیم شهروندان این کشور به تقلب در انتخابات امسال مطرح نمود.

توییتر روی 2 پست ترامپ برچسب هشدار زد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، توییتر بر روی دو پست از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، برچسب هشدار زد و دلیل آن را تشویق مستقیم شهروندان این کشور به تقلب در انتخابات امسال عنوان نمود.

به همین دلیل این شبکه اجتماعی با اعلام قرار دادنِ برچسب هشدار بر روی دو مورد از پست های حساب کاربری رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات امسال آمریکا، در بیانیه ای اظهار داشت: ما بر روی دو توییت از ترامپ که با منافع عمومی در تضاد بود، برچسب هشدار قرار داده ایم. پیغام های او تهدیدی بر سیاست یکپارچگی مدنی و تشویق مردم به دو بار رأی دادن است.

در ادامه نیز این شبکه اجتماعی اضافه کرد: پیغام های ترامپ گمراه نماینده است، زیرا در هر ایالتِ آمریکا قوانین مختلفی برای رأی گیری وجود دارد و در بعضی ممکن است دو بار رأی دادن غیرقانونی باشد.

در راستای برچسب هشدار از سوی این شبکه اجتماعی کاربران می توانند پیغام های ترامپ را نقل نمایند، اما اجازه لایک کردن، پاسخ دادن و بازنشر آن را ندارند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 609

به "توییتر روی 2 پست ترامپ برچسب هشدار زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر روی 2 پست ترامپ برچسب هشدار زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید