ثبت نام بیش از 5 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 97

به گزارش زنگ قلاب بافی، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 از دیروز، 16 شروع و تا 22 آذرماه 96 ادامه دارد.

ثبت نام بیش از 5 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 97

وی گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 و همچنین بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز پنج شنبه 16 آذرماه منحصرا به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می گردد و در روز چهارشنبه، 22 آذرماه سرانجام می پذیرد.

توکلی توضیح داد: ضرورت دارد همه متقاضیان طی مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و اطلاعیه تکمیلی این سازمان در مورد نحوه شرکت در آزمون روز دوشنبه، 13 آذرماه جاری به وسیله سایت سازمان منتشر می گردد.

وی گفت: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد پنج هزار و 321 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها ثبت نام نموده اند.

توکلی یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 در روزهای پنج شنبه و آدینه، ششم و هفتم اردیبهشت ماه 97 برگزار می گردد.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 777

به "ثبت نام بیش از 5 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از 5 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید