جذب 5 بازیکن در گل گهر ، گزینه های بازیکنان خارجی در دست آنالیز است

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی آدینه شب در کنفرانس قبل از بازی گل گهر و سایپا عنوان نمود: بازی مهم و حیاتی داریم، برای این بازی ما خودمان را مهیا نموده ایم، البته بیشتر از هر زمان نیاز به سه امتیاز داریم.

جذب 5 بازیکن در گل گهر ، گزینه های بازیکنان خارجی در دست آنالیز است

وی ادامه داد: کل تیم به این نتیجه رسیده که دور برگشت بهتری داشته باشیم تا به آنچه استحقاق تیم و مردم هست برسیم. در فاصله چیزی حدود یک ماه روی جذب یار جدید تمرکز داشتیم.

جلالی بیان نمود: در تعطیلات نیم فصل تمرینات خیلی منسجم و خوبی داشتیم، ضمن اینکه یکی دو اردو خوب هم داشتیم. در سه بازی تدارکاتی که داشتیم، رفته رفته بهتر شدیم. در تمرینات امروز همه چیز مهیا بود و نشان از آغاز خوبی را می داد.

وی در پاسخ خبرنگاری که پرسید بازیکنان مد نظرتان در فصل جابجایی جذب کردید؟ مطرح کرد: دوره جابجایی در نیم فصل دوره سختی است، در فصل جابجایی با اطمینان می گویم کار ما منحصر به فرد بود، از 8 صبح تا نیمه های شب درگیر این موضوع بودیم. با یکسری ها به توافق می رسیدیم و نمی آمدند با برخی از بازیکنان به توافق می رسیدیم که باشگاه شان اجازه نمی داد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ادامه داد: فعلاً پنج بازیکن جذب کردیم فکر کنم کار ما را ترمیم نمایند و در نیم فصل دوم بهتر کار کنیم. الان در برخی پستها رقابت خوبی ایجاد شده و باعث بهتر تمرین کردن بازیکنان شده است.

جلالی در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه بازیکن خارجی هم جذب می کنید؟ اضافه نمود: ما علاوه بر پنج بازیکنی که گرفتیم کلاً در لیست یک بازیکن دیگر می توانیم به خدمت بگیریم، 4 - 5 بازیکن خارجی مد نظرمان هستند از این تعداد یک بازیکن جذب می کنیم.

وی تاکید نمود: یک مقدار روی بازیکن خارجی وسواس داریم و آنها هم یک مقدار دوست دارند با اطمینان بیشتر به ایران بیایند. با هر کدام زودتر به نتیجه برسیم جذب خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در رابطه با محرومان و مصدومان بازی فردا بیان داشت: برای بازی فردا محروم نداریم، مصدوم هم قربانخانی است که 10 روز با ما تمرین نداشته و دو هفته دیگر هم با ما نیست.

جلالی در خصوص تیم حریف گفت: سایپا تیم جوان و غیر قابل پیش بینی است، شناخت خوبی از این تیم دارم. در مقابل این تیم باید سنجیده کار کنیم، بچه ها توجیه هستند، به امید خدا بتوانیم هر سه امتیاز این بازی را بگیریم.

همچنین در این جلسه خبرنگاری مطرح کرد که سمت سرپرستی تیم به کجا رسید و چه کسی جایگزین بدخشان شده است که جلالی در این رابطه ابراز داشت: اولاً آقای بدخشان قدیمی، پیشکسوت و قابل احترام هست و خدماتی به این باشگاه و شهر نموده است؛ در واقع این تغییر و تحولات را باشگاه باید پاسخ بدهد، ضمن اینکه در این یک ماه آقای افسری کارهای سرپرستی باشگاه را به خوبی انجام داده و فردا هم به عنوان سرپرست در تیم ما حضور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 124

به "جذب 5 بازیکن در گل گهر ، گزینه های بازیکنان خارجی در دست آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 5 بازیکن در گل گهر ، گزینه های بازیکنان خارجی در دست آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید