جهانبخش: امیدوارم صنعت نفت سهمیه آسیا بگیرد، از انتخاب این تیم راضی ام

به گزارش زنگ قلاب بافی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد این تیم در فصل پیش رو سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

جهانبخش: امیدوارم صنعت نفت سهمیه آسیا بگیرد، از انتخاب این تیم راضی ام

با تور مالزی لنکاوی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

امید جهانبخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط فعلی صنعت نفت گفت: ما سال جاری تیم خیلی خوبی داریم و بازیکنان خوبی به صنعت نفت اضافه شدند، ضمن اینکه کادر فنی خوبی هم داریم. هدف ما این است که در لیگ برتر بهترین نتایج را بگیریم و فصلی به یادماندنی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که صنعت نفت دنبال چه جایگاهی در جدول رده بندی است، خاطر نشان کرد: نمی توان این را به صورت دقیق پیش بینی کرد، ولی هدف ابتدایی ما این است که رتبه تک رقمی به دست بیاوریم و هدف دوم این است که به سهمیه آسیا برسیم. خیلی از تیم ها برای کسب سهمیه کوشش می نمایند و تیم ما هم پتانسیل دریافت سهمیه آسیا را دارد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ابراز خرسندی از انتخاب این تیم گفت: من از این انتخاب راضی هستم و امیدوارم فصل خوبی در صنعت نفت داشته باشم.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 62

به "جهانبخش: امیدوارم صنعت نفت سهمیه آسیا بگیرد، از انتخاب این تیم راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: امیدوارم صنعت نفت سهمیه آسیا بگیرد، از انتخاب این تیم راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید