جهانگیری: در 2 خرداد 76 گفته می شد نتیجه انتخابات از پیش معین است ، نیاز به حضور مردم داریم

به گزارش زنگ قلاب بافی، معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه صندوق رای را نباید راحت کنار گذاشت، گفت: به حضور مردم در انتخابات نیاز داریم.

جهانگیری: در 2 خرداد 76 گفته می شد نتیجه انتخابات از پیش معین است ، نیاز به حضور مردم داریم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز در مراسم آغاز بیست و ششمین سالروز انتشار روزنامه ایران با اشاره به اینکه چه کنیم که صدای مردم و منتقدان به درستی منتقل شود؟ شرح داد: هم شنیدن حرف واقعی و هم طرح کردن آن در جامعه مشکل شده و سرعت انتشار و قبول اخبار جعلی بیشتر شده است. اقدامات این دولت با دولت های گذشته قابل مقایسه نیست آن هم در شرایط تحریم اما حتی برای مسئولین طرح این اقدامات سخت است، زیرا احساس می شود جامعه این اقدامات را راحت نمی پذیرد. روزنامه نگاران باید به آینده ایران فکر کنند و قدرت شنیدن و دیدن در جامعه، نخبگان و نهادهای حاکمیتی را تقویت کنند. باید برای رهایی از بیماری اختلال ارتباطی، کار جدی انجام شود زیرا در شرایط اختلال ارتباطی، بی افق شدن جامعه، هراس از آینده و ناامیدی رواج پیدا می کند. هرکس به فکر ایران است، باید در راستای اصلاح اختلال ارتباطی اقدام کند.

وی اضافه کرد: رسانه باید اعتماد جامعه را بدست آورد، زیرا اعتماد مهمترین سرمایه رسانه و کشور است. صداقت در گفتار و رفتار مهمترین عامل کسب اعتماد است. رسانه های متکی به اعتماد جامعه و نخبگان نیاز کشور است. در شرایطی که رسانه های داخلی اعتماد را بدست آورند، آنها مرجع جامعه می شود. دولت به دنبال این نیست که مجموعه تبلیغاتی برای خود درست کند زیرا مهم این است که مجموعه ایران و ایرنا اعتماد جامعه و نخبگان را جذب کند تا تاثیرگذار باشند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بسیاری از تحولات اجتماعی و سیاسی نتیجه انتخابات بوده است، اعلام کرد: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید از آن دفاع کرد. صندوق رای را نباید راحت کنار گذاشت، زیرا مردم بلد هستند چگونه حرف خود را پای صندوق رای بزنند. در گذشته از جمله 2 خرداد 76 گفته می شد نتیجه انتخابات از پیش معین است اما مردم یاد گرفتند چگونه حرف خود را پای صندوق رای بزنند.

وی تاکید کرد: ما باید از انتخابات دفاع کرده و در انتخابات مشارکت کنیم، زیرا دفاع از انتخابات، دفاع از منافع ملی است و طرف های انتخابات نسبت به حضور رقیب خود در انتخابات حساس باشند و از نبود رقیب در انتخابات گلایه کنند. ما به حضور مردم در انتخابات نیاز داریم و امیدوارم انتخابات دوم اسفند با حضور خوب مردم برگزار شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 166

به "جهانگیری: در 2 خرداد 76 گفته می شد نتیجه انتخابات از پیش معین است ، نیاز به حضور مردم داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری: در 2 خرداد 76 گفته می شد نتیجه انتخابات از پیش معین است ، نیاز به حضور مردم داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید