خبرنگاران آب و فاضلاب آستارا: افزایش ویلاسازی علت کمبود آب در روستاهاست

به گزارش زنگ قلاب بافی، آستارا - خبرنگاران - مدیر شرکت آب و فاضلاب آستارا گفت: افزایش ویلاسازی و انشعابات غیرمجاز، علت افت فشار یا قطعی آب در بعضی روستاهاست و برای برطرف این مشکل، به تدبیر و همکاری دستگاه های مرتبط احتیاج داریم.

خبرنگاران آب و فاضلاب آستارا: افزایش ویلاسازی علت کمبود آب در روستاهاست

جهت دریافت خدمات طراحی نمای خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

علیرضا ملکی نژاد روز دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: 23 دهنه چشمه، 37 واحد مخزن، 20 ایستگاه پمپاژ و 113 کیلومتر خط انتقال از تاسیسات آبرسانی روستاهای آستاراست و در روزهای گذشته با خرید پنج دستگاه پمپ و چهار هزار متر لوله گذاری، شرایط آب روستاها به حالت پایدار درآمد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب آستارا ادامه داد: 89 هزار مشترک آب داریم و روزانه 35 هزار متر مکعب آب در شهرستان فراوری و مصرف می گردد و در صورت اجرای طرح آبرسانی از رودخانه چلوند، مشکل کمبود آب رفع خواهد شد و مسئولان در این راستا همکاری نمایند.

ملکی نژاد گفت: طرح جمع آوری فاضلاب آستارا با همکاری شهرداری در شهرک مهدی در حال تکمیل است و برای اجرای فاضلاب به روش مکشی، به قطعه زمینی برای راه اندازی ایستگاه های پمپاژ احتیاج داریم.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 2 بخش و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 454

به "خبرنگاران آب و فاضلاب آستارا: افزایش ویلاسازی علت کمبود آب در روستاهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آب و فاضلاب آستارا: افزایش ویلاسازی علت کمبود آب در روستاهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید