خبرنگاران احتمال وقوع خیز جدید کرونا از نوار غربی و مرکزی کشور

به گزارش زنگ قلاب بافی، تهران - خبرنگاران - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بر اساس آخرین تحلیل های شرایط بیماران بستری و سرپایی کرونا و فرایند اپیدمیولوژیک بیماری کووید 19 پیش بینی می گردد که در چند روز آینده خیز جدید کرونا از شهرهای متعددی از نوار غربی و مرکزی کشور را ببینیم.

خبرنگاران احتمال وقوع خیز جدید کرونا از نوار غربی و مرکزی کشور

علی رضا رییسی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرنگاران اضافه نمود: بر اساس فرایند اپیدمیولوژیک بیماری کووید 19 پیش بینی شده که خیز چهارم سراسری بیماری کرونا اتفاق بیفتد و در این زمینه هشدار جدی داده شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می گردد که در روزهای آینده، شهرستان های شبستر و میانه در آذربایجان شرقی، نجف آباد در اصفهان، ساوجبلاغ، فردیس و نظرآباد در البرز، دشتستان در بوشهر، شهریار در تهران، بروجن در چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه در استان کرمانشاه، دلفان و سلسله در استان لرستان، ساوه و اراک در استان مرکزی به زودی در شرایط نارنجی کرونا قرار می گیرند. همچنین پیش بینی شده که آبدانان در استان ایلام و ازنا در استان لرستان به زودی در شرایط قرمز کرونا قرار می گیرند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: فرایند بستری در اصفهان، شیراز، زنجان و رفسنجان صعودی شده و احتمال نارنجی شدن شرایط کرونا در این شهرها طی روزهای آینده وجود دارد.

رییسی اضافه نمود: تعداد بیماران سرپایی در بسیاری از نقاط فرایند افزایشی دارد. مراقبت جدی و رعایت پروتکل های بهداشتی لازم است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: البته این موارد پیش بینی بر اساس فرایند بیماری در کشور است و به معنی اعلام رنگ بندی شرایط این شهرستان ها نیست و در روزهای آینده معین می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 993

به "خبرنگاران احتمال وقوع خیز جدید کرونا از نوار غربی و مرکزی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احتمال وقوع خیز جدید کرونا از نوار غربی و مرکزی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید