خبرنگاران باند سارقان کابل های مخابراتی ساوه به دام پلیس افتاد

به گزارش زنگ قلاب بافی، ساوه - خبرنگاران- فرمانده انتظامی ساوه گفت: ماموران پلیس یک باند پنج نفری که در سطح شهرستان اقدام به سرقت کابل های مخابراتی می کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

خبرنگاران باند سارقان کابل های مخابراتی ساوه به دام پلیس افتاد

به گزارش خبرنگاران و نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی روز پنجشنبه در مورد جزئیات این خبر گفت: اعضای این باند به اقداماتی از قبیل تخریب کابل و تجهیزات مخابراتی و انجام 74 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در روزهای اخیر با اعلام گزارش هایی از بروز اختلال اینترنتی در مناطقی از شهرستان ساوه و در همکاری کارشناسان پلیس با مهندسان مخابرات مشخص شد که در برخی از نقاط کابل های مخابراتی توسط افرادی تخریب و یا مورد سرقت قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت دسترسی شهروندان و به ویژه دانش آموزان برای استفاده از سامانه های آموزشی در بستر اینترنت، به سرعت بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت و در مراحل تحقیقات تخصصی سرنخ هایی از سارقان و اقدامات خرابکانه آنها به دست آمد.

این مقام انتظامی افزود: انتها در برنامه ریزی عملیاتی پلیس و انجام یک هفته تحقیقات نامحسوس، اعضای پنج نفری این باند شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنها تعدادی از ابزارآلات ویژه سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی کشف شد.

سرهنگ عیسی آبادی اظهار کرد: اعضای این باند در بازپرسی ها به انجام 14 فقره سرقت کابل های برق و 60 مورد تخریب تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی گفت: تحقیقات پلیس بر روی این پرونده ادامه دارد و از شهروندان نیز درخواست می کنیم هرگونه موارد مشکوک از قبیل رخداد اخیر را برای بررسی تخصصی از طریق سامانه ارتباطی 110 پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 789

به "خبرنگاران باند سارقان کابل های مخابراتی ساوه به دام پلیس افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باند سارقان کابل های مخابراتی ساوه به دام پلیس افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید