خبرنگاران فرماندار: ساخت مسکن طرح اقدام ملی در سه نقطه شهر همدان شروع شده است

به گزارش زنگ قلاب بافی، همدان- خبرنگاران- فرماندار شهرستان همدان گفت: ساخت و ساز واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در سه شهرک بهشتی، مدنی و فرهنگیان همدان شروع شد.

خبرنگاران فرماندار: ساخت مسکن طرح اقدام ملی در سه نقطه شهر همدان شروع شده است

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی محمدی روز شنبه در کارگروه امور زیربنایی و تامین مسکن شهرستان همدان گفت: عملیات اجرایی این طرح در سه شهرک همدان شروع شده و در تکاپوی افزایش سطح اراضی مورد نظر برای اجرای این طرح هستیم.

وی اضافه نمود: با پیگیری های صورت گرفته 680 هکتار زمین جدید برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن و بعضی طرحهای عمومی و خدماتی در شهر همدان اختصاص می یابد.

فرماندار همدان همچنین با اشاره به حل و فصل مسائل ساکنان کوی فردوس گفت: مشکل زمین های مورد احتیاج برای کاربری های تجاری، فرهنگی مذهبی ، فضای سبز و آموزشی آنالیز و تصمیم های لازم اخذ شده است.

محمدی اضافه نمود: بعضی از مجتمع های مسکن مهر در رابطه با صدور خاتمه کار با مسائل و مسائلی روبرو هستند که در زمان بندی معین دستگاه های مسئول باید به آنها رسیدگی نمایند.

در استان همدان نزدیک به 18 هزار متقاضی طی 2 مرحله در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که طبق اطلاعات موجود از این تعداد 14 هزار نفر واجد شرایط بهره مندی از این طرح هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 910

به "خبرنگاران فرماندار: ساخت مسکن طرح اقدام ملی در سه نقطه شهر همدان شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: ساخت مسکن طرح اقدام ملی در سه نقطه شهر همدان شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید