خبر بد برای استقلالی ها

به گزارش زنگ قلاب بافی، بازیکنان تیم استقلال تهران دو روز پیش تست کرونا را پشت سر گذاشتند و نتایج آن ها اکنون مشخص شده است. بر اساس آخرین آزمایشاتی که بازیکنان مبتلا به کرونای استقلال پشت سر گذاشتن، تغییری ایجاد نشده و پاسخ همچنان مثبت است که هیچ یک از آن ها بهبود نیافته اند. روز گذشته هشت بازیکن و سه دروازه بان تیم استقلال که مبتلا نبودند تمرینات خود را دنبال کردند که قرار است امروز از آن ها هم مجددا تست گرفته شود.

خبر بد برای استقلالی ها

با توجه به فاصله کمتر از 72 ساعت زمان به جای مانده تا مسابقه برابر هوادار تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر، اکنون تعیین است که استقلالی ها شرایط مناسبی برای شرکت در این بازی ندارند.

باشگاه استقلال نسبت به زمان دیدار برابر هوادار که پیش تر قرار بود امروز برگزار شود، اما به دلیل شیوع کرونا به روز چهارشنبه موکول شده بود، اعتراض داشت و اکنون قرار است نتایج آزمایشات نو را به سازمن لیگ ارسال کند تا به صورت رسمی خواستار لغو مسابقه روز چهارشنبه شود.

17 بازیکن تیم استقلال به همراه یک عضو کادرفنی تیم به ویروس کرونا مبتلا شده بودند که با توجه به مثبت شدن دوباره آزمایشات آن ها شرایط حضور در مسابقات را ندارند و همانند بازی با پیکان، مسابقه مقابل هوادار هم به تعویق خواهد افتاد.

ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1409

به "خبر بد برای استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید