داخل کابین جت های خصوصی چه خبر است؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، در یک جت خصوصی، تمام امکانات در راستای ایجاد برترین تجربه برای مسافران است؛ از ملحفه هایی که با پنبه مصری ساخته شده اند تا چایی هایی که در طول سفر آماده می گردد، تمام آن ها در لوکس ترین حالت ممکن است.

داخل کابین جت های خصوصی چه خبر است؟

به گزارش خبرآنلاین، حتی می توانید قبل از سفر در این جت های خصوصی، هرآنچه را که می خواهید سفارش دهید تا برای شما آماد گردد، از گل آرایی گرفته تا غذا هایی که باید آماده شوند. رایحه مناسب اولین قدم در ربودن دل مسافران است، بیشتر اپراتور های جت های خصوصی بسته به آب و هوا در مقصد، خدمات به خصوصی را ارائه می دهند.

در جت های خصوصی بعلاوه مجموعه ای از امکانات رفاهی را در حمام پیدا خواهید کرد. بعلاوه مجموعه ای از اقلام یکبار مصرف شخصی مانند شانه، مسواک و خمیر دندان، و بعلاوه اسپری های مو و سایر لوازم آرایشی وجود خواهد داشت. اقلام یاری های اولیه اضطراری شامل باند، قطره چشم، اسپری بینی و دستمال مرطوب ضد عفونی کننده نیز در حمام یافت می شوند.

کیت های رفاهی بعلاوه شخصاً برای مشتریان طراحی خواهند شد، این موارد می تواند شامل هر تعداد از اقلام از جمله کرم دست، مرطوب کننده صورت، حوله، کیت دندانپزشکی، اتوماتیک و ... باشد.

گاهی اوقات، ماسک های چشم و جوراب ها در کیت های رفاهی گنجانده می شوند. این کیت ها به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان یادگاری از پرواز برده شوند.

در زمان خواب مهماندار یک تخت را با بالش های مخملی و برترین ملحفه ها درست می نماید. ست لباس خواب در دو سایز موجود است. در جت های شخصی، معمولاً مجموعه ای از ماسک های چشم فردی ابریشمی، دمپایی و جوراب ترمه وجود دارد.

منبع: simpleflying

منبع: فرارو
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 11 شهریور 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1705

به "داخل کابین جت های خصوصی چه خبر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داخل کابین جت های خصوصی چه خبر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید