دبیر: قطعا به بی پولی نخواهیم خورد، هنوز درگیر مسائل حقوقی فدراسیون های پیشین هستیم

به گزارش زنگ قلاب بافی، رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما هنوز درگیر مسائل حقوقی فدراسیون های پیشین هستیم و امیدوارم که با پیگیری های کمیته حقوقی، به زودی شاهد این باشیم که فدراسیون در بخش حقوقی، پرونده بازی نداشته باشد.

دبیر: قطعا به بی پولی نخواهیم خورد، هنوز درگیر مسائل حقوقی فدراسیون های پیشین هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، جلسه مدیران فدراسیون کشتی، امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس و مدیران فدراسیون کشتی در محل این فدراسیون برگزار شد.

رئیس فدراسیون کشتی با توجه به اهمیت بحث مربیان کشتی، خطاب به ناصر نوربخش سرپرست انستیتو کشتی گفت: اگر خروجی کار انستیتو که همان آموزش صحیح و برگزاری کلاس های مربیگری در استان هاست به خوبی انجام شود، کشتی ما رو به جلو حرکت خواهد کرد. تمامی کمیته ها و واحدهای فدراسیون موظف هستند که به کمک انستیتو کشتی بیایند، چرا که چرخ کشتی کشور وقتی درست می چرخد که انستیتو کشتی ما به معنای واقعی کلمه کار خود را درست انجام دهد.

دبیر تأکید کرد: کار باید جمعی انجام شود تا پیش برود و مطمئن باشید با نبود یک یا چند فرد، کار کشتی نمی خوابد و قطعا نیروهای قوی در کشتی هستند که کار را پیش ببرند.

دبیر با تأکید بر اینکه تمامی واحدها و کمیته های فدراسیون موظف هستند تا اطلاعات کامل خود را در اختیار محمدابراهیم امامی قرار دهند گفت: آقای امامی سخنگوی فدراسیون هستند و باید در لحظه در جریان تمامی مسائل فدراسیون باشند و ایشان مسئولیت پاسخگویی رسانه ها را دارند.

وی با تقدیر از عملکرد علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان، گفت: بعد از چند سال تیم اعزامی ما به مسابقات پیشکسوتان بدون هیچ حاشیه ای به کار خود پایان داد و این نشان از عملکرد خوب کمیته پیشکسوتان دارد.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به مصلایی رئیس کمیسیون داوران بیان داشت: برای داوران باید فیلترهای سخت تری گذاشته شود و داوران ما ارتقاء پیدا کنند، ضمن اینکه داوری کشور نیاز به یک بازنگری دارد و تعداد داوران باید متناسب با نیاز فدراسیون و کشتی کشور باشد.

وی خطاب به ملک محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون گفت: اردوهای ما آغاز شده اند، اما برای من چند چیز بسیار مهم است و از آن نمی گذرم و انتظار دارم که شما این مسائل را به صورت کامل پیگیری کنید. رعایت مسائل بهداشتی و مراقبت های لازم از کشتی گیران، انتخاب فیزیوتراپ و ماساژورهای حرفه ای، کارکشته و بدون حاشیه و پزشک حاضر در اردو از اهم مسائل است. ضمن اینکه ما تمام تلاش خود را برای در اختیار قراردادن امکانات لازم انجام داده ایم و دستگاه های فیزیوتراپی نو نیز خریداری شده است.

رئیس فدراسیون کشتی با تأکید بر نظم و انضباط اردویی گفت: اردوهای ما باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود و تحقق این امر بدون رعایت نظم و انضباط فردی و تیمی میسر نخواهد شد.

وی با اشاره به حضور فاطمه زرین ماه در کمیته حقوقی و انضباطی فدراسیون کشتی گفت: با حضور ایشان کارها بهتر پیگیری می شود و برای حل و فصل پرونده هایی که از فدراسیون های قبل مانده وقت بیشتری گذاشته می شود، ما هنوز درگیر مسائل حقوقی فدراسیون های پیشین هستیم و امیدوارم که با پیگیری های این کمیته، به زودی شاهد این باشیم که فدراسیون در بخش حقوقی دیگر پرونده بازی نداشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: تا روزی که برای خدا کار کنیم، به کشتی کمک می شود و قطعا به بی پولی نخواهیم خورد همانطور که در دو سال و نیم گذشته اینگونه بوده و همه این ها از فضل و عنایت پروردگار متعال بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1393

به "دبیر: قطعا به بی پولی نخواهیم خورد، هنوز درگیر مسائل حقوقی فدراسیون های پیشین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: قطعا به بی پولی نخواهیم خورد، هنوز درگیر مسائل حقوقی فدراسیون های پیشین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید