درخواست کمپین انتخاباتی ترامپ برای تعویق مناظره

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران : کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواهان تعویق یک هفته ای 2 مناظره انتخاباتی پیش رو شد.

درخواست کمپین انتخاباتی ترامپ برای تعویق مناظره

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، کمپین انتخاباتی ترامپ هدف از این درخواست را برگزاری حضوری مناظره ها عنوان نموده است.

کمپین انتخاباتی بایدن نیز در واکنش به این درخواست اظهار داشت: ترامپ فردی نیست که زمان مناظره های انتخاباتی را معین می نماید.

در همین حال بعضی منابع خبری از احتمال توافق ترامپ و جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بر سر تعویق مناظره های انتخاباتی خبر داده اند.

پس از ابتلای ترامپ به ویروس کرونا و بستری شدن وی در بیمارستان، کمیسیون مناظره های انتخاباتی آمریکا اعلام نموده که با توجه به لزوم حفظ سلامت و ایمنی تمامی افراد شرکت کننده، دومین مناظره به صورت مجازی برگزار می گردد.

دونالد ترامپ در واکنش به مصوبه جدید کمیسیون مناظره، گفته که ناقل ویروس کرونا نیست و در مناظره مجازی شرکت نمی نماید. وی این سبک از مناظره را غیرقابل قبول خوانده است. ترامپ در این خصوص مدعی شد: قصد ندارم وقت وقت خود را برای یک مناظره مجازی هدر دهم.

در حالی که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ماه آینده در سوم نوامبر (سیزدهم ماه آبان) برگزار می گردد، دو مناظره بین جو بایدن و دونالد ترامپ باقی مانده است. تا به امروز دو مناظره بین نامزدهای اصلی و معاونان آن ها برگزار شده است. اولین مناظره بین ترامپ و بایدن آمریکایی ها را شدیدا مایوس کرد، تحلیلگران این مناظره را یک مشاجره سه نفره توصیف نموده اند.

جو بایدن نیز در واکنش به اظهار نظر ترامپ در مورد عدم شرکت در مناظره مجازی گفت: از توصیه های کمیسیون مناظره پیروی خواهم کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 660

به "درخواست کمپین انتخاباتی ترامپ برای تعویق مناظره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کمپین انتخاباتی ترامپ برای تعویق مناظره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید