دستگیری سارقان خودرو در شرق پایتخت، مالخران پرونده در غرب تهران به دام پلیس افتادند

به گزارش زنگ قلاب بافی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران از دستگیری 3 دزد حرفه ای خودرو در پایتخت اطلاع داد.

دستگیری سارقان خودرو در شرق پایتخت، مالخران پرونده در غرب تهران به دام پلیس افتادند

به گزارش ،سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی گفت: در اواخر تیرماه سال جاری تعدادی از شهروندان با در دست داشتن پرونده های ارجاعی به پلیس آگاهی به کارآگاهان مراجعه و گفتند خودروشان را در جلوی ساختمان پارک، ولی پس از مراجعه متوجه سرقت خودرو شده اند و پس از اعلام به مرکز فوریت های پلیسی و حضور ماموران کلانتری در محل، خودرویمان را به صورت رها شده در محل های خلوت کشف و مشاهده نموده ایم که کلیه اموال با ارزش خودرو سرقت شده است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران اشاره نمود: کارآگاهان با مراجعه به محل های سرقت و با انجام اقدامات پیچیده پلیسی سرنخی از یک دزد حرفه ای پیروز 30 ساله دارای 9 فقره سابقه کیفری به دست آوردند و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی دریافتند پیروز پس از آزادی از زندان در اسفندماه سال گذشته با تشکیل یک باند 3 نفره خودرو سرقت می نماید.

این مقام انتظامی پلیس پایتخت توضیح داد: مخفیگاه متهم در حوالی شرق تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری سرنموده باند و سایر همدستانش اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه بیست و نهم شهریور ماه کارآگاهان در یک عملیات ضربتی اعضای این باند را دستگیر و به اداره بیستم انتقال دادند، اضافه کرد: پیروز در بازپرسی های انجام شده به 300 فقره سرقت معترف شد و اظهار کرد، پس از آزادی از زندان برای اینکه رضایت شکاتم را بگیرم با تشکیل یک باند 3 نفره و پرسه زنی در سطح شهر تهران، خودرو های فاقد ایمنی را شناسایی و در یک فرصت مناسب خودرو را سرقت و پس از سرقت اموال با ارزش آن به صورت رها شده در خیابان های خلوت رها می کردیم.

سرهنگ میرزکی ابراز داشت: دزد جوان ادامه داد، اموال مسروقه را به مالخرانی در محدوده های غرب تهران می فروختیم سپس پول حاصله را بین خودمان تقسیم می کردیم.

این مقام انتظامی اعلام کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارات سرنموده باند پیروز شدند یکی از خریدار اموال مسروقه را در محدوده غرب تهران شناسایی و با هماهنگی های قضائی وی را بازداشت نمایند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات تبهکاران و کوشش های بی وقفه کارآگاهان، تا به امروز 100 تن از مال باختگان شناسایی و هر 4 متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 645

به "دستگیری سارقان خودرو در شرق پایتخت، مالخران پرونده در غرب تهران به دام پلیس افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان خودرو در شرق پایتخت، مالخران پرونده در غرب تهران به دام پلیس افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید