دولت ترامپ درصدد سرپوش گذاشتن بر حمله دیگر سعودیها به آمریکا است

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران به نقل از میدل ایست آی، ایلهان عمر نماینده زن و مسلمان ایالت مینه سوتا در کنگره آمریکا روز دوشنبه با انتقاد از سخنان مقامات دولت آمریکا در مورد حمله تروریستی سال گذشته یک دانشجوی نظامی سعودی در پایگاه پنساکولا در ایالت فلوریدای آمریکا به صراحت گفت که دولت آمریکا در حال سرپوش گذاشتن بر رابطه سعودی ها با یک حمله دیگر به خاک آمریکا است.

دولت ترامپ درصدد سرپوش گذاشتن بر حمله دیگر سعودیها به آمریکا است

وی در یک پیغام توئیتری نوشت: عربستان سعودی یک تروریست را اعزام نموده تا با ارتش ما آموزش ببیند، آن وقت بیشتر سران کشور ما عربستان سعودی و ارتباطش با حمله ای دیگر به آمریکا را تطهیر می نمایند. حال اگر [بجای عربستان] ایران بود، ما خواهان جوابگویی [ایران] می شدیم. چرا ما نمی توانیم بزرگترین صادر نماینده تروریسم در دنیا [عربستان] را جوابگو کنیم؟

این در حالی است که ویلیام بار دادستان کل آمریکا همچنان بر موضع محکم خود در حمایت از ریاض پافشاری می نماید و مدعی است که سعودیها در جریان تحقیقاتی که تا به امروز انجام شده، بطور کامل همکاری نموده اند!

به گزارش خبرنگاران، اداره تحقیقات فدرال آمریکا روز دوشنبه تائید کرد که عامل سعودی حمله مرگبار سال گذشته به نظامیان آمریکایی در یک پایگاه آموزش نظامی با گروه تروریستی القاعده مرتبط بوده است.

در این ارتباط یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده، گفته است: محمد سعید الشمرانی دانشجوی نظامی سعودی که سال گذشته در پایگاه آمریکا به نظامیان این کشور حمله کرد، با عوامل القاعده همکاری می نموده و این ارتباط پس از آنالیز تلفن همراه وی کشف شده است.

شایان ذکر است که در تیراندازی روز ششم دسامبر سال 2019، محمد سعید الشمرانی که از طرف نیروی هوایی عربستان سعودی برای شرکت در یک دوره آموزشی به پایگاهی در ایالت فلوریدا اعزام شده بود، سه نظامی آمریکایی را به ضرب گلوله کشت و هشت نفر از جمله دو افسر پلیس را زخمی کرد. او خود با شلیک مأموران پلیس کشته شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 434

به "دولت ترامپ درصدد سرپوش گذاشتن بر حمله دیگر سعودیها به آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت ترامپ درصدد سرپوش گذاشتن بر حمله دیگر سعودیها به آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید