ملاقات فرماندار بندرعباس با معاون بهره برداری شرکت توزیع برق هرمزگان

به گزارش زنگ قلاب بافی، در رابطه با آنالیز از آخرین شرایط خاموشی های برق شهرستان بندرعباس ، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس با مصطفی طبیبی معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان ملاقات کرد.

ملاقات فرماندار بندرعباس با معاون بهره برداری شرکت توزیع برق هرمزگان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،در رابطه با آنالیز از آخرین شرایط خاموشی های برق شهرستان بندرعباس ، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس با مصطفی طبیبی معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان ملاقات کرد.

در این نشست معاون شرکت توزیع برق استان گزارشی را در رابطه با مقدار مصرف ، فراوری و ضرورت های اعمال خاموشی های موقت جهت تعادل بخشی به کل شبکه و جلوگیری از ورود آسیب به پست های برق و شبکه برق به لحاظ بالا بودن بار مصرفی را ارائه کرد.

فرماندار بندرعباس هم در این نشست بیان نمود: باتوجه به ضرورت نظم و امنیت و جلوگیری از هرگونه بی نظمی ، شرکت توزیع زمان و محلاتی که قرار است در طول روز خاموشی در آن صورت گیرد را به اطلاع انتظامی و راهور شهرستان جهت پوشش لازم برساند.

عزیزاله کناری گفت: با توجه به این که نزدیک به 60 درصد برق مصرفی استان و شهرستان بندرعباس مربوط به سیستم های خنک کننده است لذا از شهروندان گرامی درخواست می گردد برای جلوگیری از اعمال خاموشی، هر خانواده کولرهای اضافی خود را در طول شبانه روز خصوصا در زمان پیک بار حدود ساعت 11 تا 17 بعدظهر خاموش نماید.

کناری در سرانجام اظهار کرد: متولیان مساجد و مراکز عمومی هم از روشن نگه داشتن سیستم های خنک کننده در ساعات غیر حضور مردم خودداری کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1131

به "ملاقات فرماندار بندرعباس با معاون بهره برداری شرکت توزیع برق هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات فرماندار بندرعباس با معاون بهره برداری شرکت توزیع برق هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید