رنگرز: تعویض چمن استادیوم وطنی قائمشهر در دستور کار است

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران، حسن رنگرز که در مراسم رونمایی از تندیس 10 قهرمان المپیک و پارالمپیک گفت: مراسمی درخور و شایسته صورت گرفته و این اتفاق عظیم است. امیدوارم موزه بتواند بیش از گذشته ورزش کشور را به تصویر بکشد.

رنگرز: تعویض چمن استادیوم وطنی قائمشهر در دستور کار است

وی که مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران را بر عهده دارد درباره ورزشگاه شهید وطنی این استان و اینکه چرا چمن مناسبی ندارد، توضیح داد: نساجی ظرفیت زیادی داشته و سابقه خوبی دارد. سکوهای وطنی را ساختیم و کار آن تمام شده، امیدواریم تیرماه شاهد افتتاحیه باشیم و این ورزشگاه میزبان هواداران نساجی خواهد بود.

وی با بیان اینکه چمن طبیعی مستلزم کار زیادی است، اظهار داشت: یک ماه پیش نساجی در نامه ای مکتوب تقاضای تعویض چمن را داشتند تا استانداردهای سازمان لیگ را داشته باشد. ابلاغ اعتبار آمده، امیدواریم چمن مصنوعی با استانداردها فراهم گردد.

مدیرکل مازندران درباره هزینه آن گفت: در ورزشگاه وطنی زیرساخت هست اما باید تغییراتی در زهکش صورت بگیرد. قیمت ها فرق دارد و ما باید این موضوع را در مناقصه بگذاریم. اعداد و ارقام متفاوت بوده که نزدیک به 3 تا 4 میلیارد تومان است. اداره کل مازندران آمادگی تعویض چمن را به هر شکلی که باشگاه بخواهد دارد اما نساجی خواسته که چمن مصنوعی باشد.

رنگرز درباره رای پیکان و سایپا، گفت: ما خودمان را مکلف به تمکین قانون می دانیم. هر چه قانون تکلیف کند ما آماده پذیرش آن را داریم.

رنگرز درباره اینکه بعضی از نفوذ در هیات رئیسه برای آراء به نفع خود استفاده می نمایند، توضیح داد: ما به حرف های درگوشی توجهی نداریم و آیین نامه مبنای عمل است. ما اعتراض خود را گفته ایم، هر چه کمیته انضباطی ابلاغ کند تمکین می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1130

به "رنگرز: تعویض چمن استادیوم وطنی قائمشهر در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: تعویض چمن استادیوم وطنی قائمشهر در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید