روسیه: به همکاری با ترکیه و ایران در سوریه ادامه می دهیم

به گزارش زنگ قلاب بافی، وزارت خارجه روسیه گفت که تعدادی از کارشناسان نظامی روس و ترکیه ای در حملات گروه های افراطی در منطقه کاهش تنش در ادلب کشته شده اند.

روسیه: به همکاری با ترکیه و ایران در سوریه ادامه می دهیم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دستگاه دیپلماسی روسیه اظهار کرد که تعدادی از کارشناسان روس و ترکیه ای در سوریه توسط گروه های افراطی که در دو هفته اخیر بیش از 1000 حمله در ادلب انجام داده اند، کشته شده اند.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای امروز (پنج شنبه) خاطرنشان کرد: در ابتدای ماه ژانویه میلادی، نظامیان روس و ترکیه ای اقدامات جدیدی را برای برقراری آتش بس در منطقه کاهش تنش در ادلب انجام دادند. نه تنها تروریست ها خصومت های خود را کاهش ندادند، بلکه حملات خود را نیز افزایش دادند.

وزارت امور خارجه روسیه همچنین تاکید نمود، مسکو به همکاری نزدیک خود با ترکیه و ایران برای تضمین امنیت در سوریه ادامه خواهد داد.

این وزارتخانه گفت: ما بر تعهدمان نسبت به توافقات و تفاهم های به دست آمده در نشست های آستانه تاکید می کنیم؛ توافقاتی که بر لزوم مبارزه با تروریسم ها در سوریه ضمن حفظ احترام برای تمامیت ارضی و استقلال سوریه تأکید دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما به همکاری نزدیک خود با ترکیه و ایران برای دستیابی به ثبات و امنیت در سوریه و پیشبرد فرایند سیاسی که به رهبری و توسط خود سوری ها و با یاری سازمان ملل و طبق قطعنامه 2254 شورای امنیت صورت می گیرد، ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 155

به "روسیه: به همکاری با ترکیه و ایران در سوریه ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: به همکاری با ترکیه و ایران در سوریه ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید