رونالدو: مارادونا میراثی نامحدود بر جای گذاشت، مسی: او جاودان است و ما را ترک نمی کند

به گزارش زنگ قلاب بافی، چهار ستاره تاریخ فوتبال جهان، از جمله کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به درگذشت اسطوره فوتبال جهان، واکنش نشان دادند.

رونالدو: مارادونا میراثی نامحدود بر جای گذاشت، مسی: او جاودان است و ما را ترک نمی کند

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو در پی درگذشت دیه گو آرماندو مارادونا، با انتشار تصویری مشترک با او نوشت: امروز من با یک دوست خداحافظی می کنم و جهان با یک نبوغ ابدی. یکی از بهترین ها، یک جادوگر بی نظیر. او خیلی زود ما را ترک کرد، اما میراثی نامحدود و یک جای خالی را بر جای گذاشت که هرگز پُر نخواهد شد. تو هیچ وقت فراموش نمی شوی.

همچنین ژاوی ارناندس، هافبک پیشین بارسلونا و سرمربی فعلی السد به این موضوع، اینگونه واکنش نشان داد: ممنون اسطوره جاودان و الهام بخش ناب فوتبال. روحت شاد.

لیونل مسی، هموطن مارادونا که همیشه با او در انتخاب فوتبالدوستان میان بهترین های تاریخ فوتبال جهان مقایسه می شد، در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: یک روز بسیار ناراحت کننده برای تمام آرژانتینی ها و جامعه فوتبال. او می رود، اما ما را ترک نمی کند؛ چون دیه گو جاودان است. من تمام لحظات زیبایی را که با او زندگی کردم، به خاطر می سپارم و به خانواده و دوستانش تسلیت می گویم. روحت شاد.

پائولو مالدینی هم درخصوص این اتفاق نوشت: خداحافظ دیه گوی بزرگ. تو همیشه برای من یک قهرمان خواهی بود. روحت شاد دوست من.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گابریل باتیستوتا، دیگر اسطوره فوتبال آرژانتین در واکنش به فوت مارادونا این متن را منتشر کرد: برای همیشه ممنون. من برای تو گریه می کنم و با خانواده ات هستم. امیدوارم روحت شاد باشد دیه گوی عزیز.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 757

به "رونالدو: مارادونا میراثی نامحدود بر جای گذاشت، مسی: او جاودان است و ما را ترک نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: مارادونا میراثی نامحدود بر جای گذاشت، مسی: او جاودان است و ما را ترک نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید