سخنرانی انتخاباتی ترامپ در شهر آشوب زده کنوشا درباره نظم و قانون

به گزارش زنگ قلاب بافی، رئیس جمهور آمریکا سه شنبه به شهر کنوشا واقع در ایالت ویسکانسین سفر خواهد کرد تا به زعم خودش پیام نظم و قانون را برای مردم این شهر ارسال کند.

سخنرانی انتخاباتی ترامپ در شهر آشوب زده کنوشا درباره نظم و قانون

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که تظاهرات خشونت آمیز در اعتراض به رفتارهای نژادپرستانه و وحشیگری پلیس در شهرهای مختلف آمریکا به خصوص کنوشا و پورتلند همچنان ادامه دارد، ترامپ قصد دارد سه شنبه به شهر کنوشا سفر کند. ترامپ سعی دارد تا نشان دهد مسئله ناآرامی های اجتماعی در اولویت برنامه های کاریش قرار گرفته است.

این مساله باعث شده تا کارشناسان حضور وی در شهر آشوب زده کنوشا را فرصتی برای کمپین انتخاباتی ترامپ ارزیابی کنند.

بر اساس این گزارش شلیک یک مامور پلیس به سوی یاکوب بلیک شهروند سیاهپوست که منجر به فلج شدن وی شد، آتش اعتراضات خشونت آمیز در شهر کنوشا را شعله ور کرده است.

ترامپ ضمن دفاع از عملکرد طرفداران خشونت طلبش از رهبران حزب دموکرات به خاطر ناکامی در سرکوب اعتراضات به شدت انتقاد کرده است. از طرف مقابل نیز دموکرات ها بارها ترامپ را به تشدید تفرقه و نفرت در سراسر آمریکا متهم کرده اند.

ترامپ قصد دارد در سفر به شهر کنوشا با مقام های ارشد پلیس دیدار کرده و خسارات ناشی از اعتراضات خشونت بار اخیر را ارزیابی کند. ترامپ قرار نیست با خانواده بلیک دیداری داشته باشد.

تونی اورس فرماندار ایالت ویسکانسین یکشنبه در نامه ای به ترامپ از وی خواست تا در شرایط کنونی به این شهر سفر نکند. وی نسبت به تشدید خشونت ها و ناآرامی ها در این شهر هشدار داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 603

به "سخنرانی انتخاباتی ترامپ در شهر آشوب زده کنوشا درباره نظم و قانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی انتخاباتی ترامپ در شهر آشوب زده کنوشا درباره نظم و قانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید