سرمربی آلبانی، گزینه اول جانشینی کونته

به گزارش زنگ قلاب بافی، رسانه های ایتالیایی از افزایش احتمال روی کار آمدن سرمربی تیم ملی آلبانی به عنوان جانشین سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از رقابت های یورو 2016 خبر داده اند.

سرمربی آلبانی، گزینه اول جانشینی کونته

به گزارش خبرنگاران، احتمال انتصاب جیانی دبیازی به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از کنار رفتن آنتونیو کونته از این تیم افزایش پیدا نموده است. کونته پس از یورو 2016 تیم ملی ایتالیا را ترک می نماید تا از فصل آینده سرمربی چلسی گردد.

پیش از این از گزینه هایی مانند روبرتو دونادونی، جیان پیرو گاسپرینی و جامپیرو ونتورا به عنوان جانشینان احتمال کونته نام برده می شد، اما اکنون سایت کالچومرکاتو ادعا نموده است که فدراسیون فوتبال ایتالیا با دبیازی وارد مذاکره شده است. سرمربی پیشین تیم های برشا و تورینو تا سال 2017 با فدراسیون فوتبال آلبانی قرارداد دارد، اما اگر مذاکرات او با فدراسیون فوتبال ایتالیا به نتیجه برسد، او زودتر از موعد به همکاری اش با آلبانیایی ها انتها خواهد داد.

دبیازی در دوران دو ساله مربیگری اش در آلبانی با این تیم نتایج خارق العاده ای کسب نموده است و توانسته این تیم را به یورو 2016 برساند که این اولین تورنمنت بزرگی است که تیم ملی آلبانی در آن شرکت خواهد داشت.

رسانه های ایتالیایی نوشته اند که فدراسیون فوتبال ایتالیا در ماه مارس با دبیازی تماس گرفته است و حالا مذاکرات میان طرفین وارد فاز جدیدی شده است. دبیازی که در ماه ژوئن 60 ساله می گردد، سابقه مربیگری در تیم های لوانته، تورینو و اودینزه را دارد. او دسامبر سال 2011 راهنمایی تیم ملی آلبانی را برعهده گرفت و در مرحله مقدماتی یورو 2016، چهار پیروزی، دو تساوی و دو شکست داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 46

به "سرمربی آلبانی، گزینه اول جانشینی کونته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی آلبانی، گزینه اول جانشینی کونته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید