سرمربی نساجی استعفا کرد، الهامی: تیمم در لبه پرتگاه است، دیگر نمی توانم کار کنم

به گزارش زنگ قلاب بافی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در اعتراض به صادر نشدن رأی کمیته استیناف برای ملاقات جنجالی سایپا - پیکان از سمت خود استعفا داد.

سرمربی نساجی استعفا کرد، الهامی: تیمم در لبه پرتگاه است، دیگر نمی توانم کار کنم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ عطر مردانه بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل پیکان گفت: ابتدا از طرفداران مان عذرخواهی می کنم، من مسئول این شکست هستم. به تیم خوب پیکان تبریک می گویم. واقعاً جانانه جنگیدند و توانستند سه امتیاز بازی را بگیرند. به مجموعه این تیم تبریک می گویم. در ادامه هم به بازیکنان خودمان خسته نباشید می گویم. آنها همه کوشش شان را کردند.

وی ادامه داد: در 25 دقیقه ابتدایی بازی اصلاً خوب نبودیم. از دقیقه 27 به بعد بازی متعادل تر شد و ما کم کم بهتر شدیم و به بازی برگشتیم. در آغاز نیمه دوم هم بازی متعادل بود و هر دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند. در این بین پیکان از فرصتش استفاده کرد و به گل رسید. در مسابقه ای که شرایط به اینگونه بود، اگر سه امتیاز بازی را می گرفتیم کارمان تا حدودی راحت می شد و می توانستیم نفس راحتی بکشیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد. من از تک تک بازیکنان تیمم تشکر می کنم. همه آنها واقعاً زحمت کشیدند و مقصر فقط و فقط من هستم. ما بد موقع و بد جایی باختیم و مسئولیت این شکست با من است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره داوری ملاقات مقابل پیکان توضیح داد: درباره داوری اگر حرفی نزنم بهتر است. من می دانستم این اتفاقات برای ما می افتد. به تیم داوری خسته نباشید می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

الهامی گفت: من تا امروز در نساجی بودم و باید بگویم که تا تکلیف بازی سایپا - پیکان معین نگردد تحت هیچ شرایطی به تیم برنمی گردم. ما بعد از پرسپولیس و سپاهان برترین نتایج را گرفتیم. من همین جا اعلام می کنم که مسئولان باشگاه در پی مربی باشند. من با این شرایط کار نمی کنم. دیگر تحمل این شرایط را ندارم. همه می دانند من از شاگردی مربیگری نموده و آبرو جمع کردم. من خیلی زحمت کشیدم. از تیم خوب نساجی و تک تک مجموعه تیم تشکر می کنم. شرایط به گونه ای است که یک جنگ نابرابر است. حرف من قطعی است و با کسی تعارف ندارم. نمی گردد که حکم را برای نتیجه 3 بر صفر، سه روزه اعلام نمایند، ولی اعلام رأی کمیته استیناف 30 و چند روز طول بکشد. کمیته استیناف یک هفته یک حرفی می زند و هفته بعد حرفی دیگری. اگر می خواهند اتفاقات را خودشان رقم بزنند دیگر حضور مربیانی مثل من، تارتار و مجتبی حسینی تأثیری ندارد. این اتفاقات از دست منِ مربی خارج است و من نمی توانم کاری کنم. تمام بضاعت من تا به امروز این بود. من ممنون و وام دار همه طرفداران مازندرانی هستم و از آنها خداحافظی می کنم. تیم من تحت فشار بود، ولی وقتی در فوتبال ما اتفاقی بخواهد بیفتد، می افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که استعفایش تا زمان اعلام رأی کمیته استیناف خواهد بود، گفت: قطعاً به طور رسمی از سمتم استعفا می دهم. واقعاً نمی توانم کار کنم. نساجی در لبه پرتگاه است. من و بازیکنانم چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ من اگر اینجا نشستم حرف بازیکنان و طرفداران را می زنم. وقتی حق بازیکنان و طرفداران ما را نمی دهند، چه کار می توانیم بکنیم؟ رئیس فدراسیون آمده است و می گوید من آمده ام تا رفاه اجتماعی را به وجود آورم. او باید رفاه اجتماعی پنج میلیون طرفدار نساجی را هم در نظر بگیرد. من در چند بازی سه امتیاز مهم برای تیمم گرفته ام، بعد از آن سه امتیاز در کیسه سایپا می نمایند. من روز گذشته می خواستم استعفا بدهم، ولی مدیررسانه ای تیم از من خواهش کرد که در تیم بمانم. من ممنون تک تک عزیزان هستم و ان شاءالله در فرصتی دوباره در خدمت دوستان باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1137

به "سرمربی نساجی استعفا کرد، الهامی: تیمم در لبه پرتگاه است، دیگر نمی توانم کار کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی نساجی استعفا کرد، الهامی: تیمم در لبه پرتگاه است، دیگر نمی توانم کار کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید