سری A، لطف عظیم سامپدوریا در حق مدعیان با غلبه بر آتالانتا

به گزارش زنگ قلاب بافی، دیدارهای روز دوم از هفته پنجم سری A با ثبت یک شکست خانگی غیرمنتظره در کارنامه تیم فوتبال آتالانتا شروع شد.

سری A، لطف عظیم سامپدوریا در حق مدعیان با غلبه بر آتالانتا

به گزارش خبرنگاران، در شروع روز دوم از هفته پنجم سری A، امروز (شنبه) یک ملاقات برگزار گردید که در آن تیم فوتبال آتالانتا در خانه خود به مصاف سامپدوریا رفت و این بازی را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد.

در این بازی فابیو کوالیارلا در دقیقه 13 سامپدوریا را پیش انداخت. پس از او مورتن تورسبی در دقیقه 59 دومین گل را برای تیم میهمان زد. آتالانتا در دقیقه 80 از طریق دوان زاپاتا از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده را جبران کرد اما امیدهایش برای امتیاز دریافت از این بازی با دریافت گل سوم بر باد رفت گلی که در دقیقه 2+90 توسط یاکوب یانکتو به ثمر رسید.

با این نتیجه آتالانتا برای دومین بار در این فصل متحمل شکست شد و با 9 امتیاز فعلاً در رده سوم باقی ماند. سامپدوریا هم با کسب سومین پیروزی خود 9 امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می گردد که در بازی نخست از ساعت 19:30 جنوا میزبان اینتر خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 22:15 لاتزیو از بولونیا پذیرایی خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 686

به "سری A، لطف عظیم سامپدوریا در حق مدعیان با غلبه بر آتالانتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، لطف عظیم سامپدوریا در حق مدعیان با غلبه بر آتالانتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید