سناتورهای آمریکایی به اوکراین سفر می نمایند

به گزارش زنگ قلاب بافی، 3 سناتور آمریکایی قصد دارند روز آدینه با رئیس جمهور اوکراین در شهر کی یف ملاقات نمایند.

سناتورهای آمریکایی به اوکراین سفر می نمایند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا ارزان با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به تازگی از اتهامات مطرح شده در پرونده استیضاح تبرئه شده و رئیس جمهور اوکراین در مرکز اتهامات علیه ترامپ بوده است، 3 سناتور آمریکایی قصد دارند روز آدینه با سفر به کی یف با ولادیمیر زلنسکی ملاقات و مصاحبه نمایند.

بر اساس این گزارش، سفر سناتورهای آمریکایی به اوکراین با هدف تاکید بر اهمیت این کشور به عنوان یک متحد راهبردی برای ایالات متحده خواهد بود.

ران جانسون، جان باراسو و کریس مورفی سناتورهای آمریکایی با انتشار بیانیه مشترکی اعلام کردند: روابط آمریکا و اوکراین در شرایط کنونی مثل همواره مهم و راهبردی بوده است. آینده اوکراین برای آمریکا مهم است و ما باید مطمئن شویم که اوکراین این مساله را می داند که یک متحد راهبردی برای واشنگتن است.

آخرین بار که جانسون و مورفی با رئیس جمهور اوکراین ملاقات کردند، در روز 5 سپتامبر بود ، آن هم در شرایطی که دولت ترامپ قصد داشت تا یاری امنیتی و نظامی 400 میلیون دلاری به اوکراین را به حالت تعلیق درآورد.

مصاحبهی تلفنی جنجالی ترامپ با زلنسکی بر سر تعلیق یاری اقتصادی 400 میلیون دلاری و درخواست ترامپ برای تحقیق درباره فعالیت های تجاری و فساد اقتصادی جو بایدن و پسرش در اوکراین، موجب جنجال بزرگی در ایالات متحده شد و یکی از موارد اتهامی در پرونده استیضاح ترامپ بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 54

به "سناتورهای آمریکایی به اوکراین سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتورهای آمریکایی به اوکراین سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید