سپهر حیدری: اگر تیمی بخواهد معترض باشد پرسپولیس است

به گزارش زنگ قلاب بافی، پیشکسوت پرسپولیس پاسخ منتقدان این باشگاه و اتهام جانبداری از این تیم از سوی مسئولان فدراسیون را داد.

سپهر حیدری: اگر تیمی بخواهد معترض باشد پرسپولیس است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سپهر حیدری در خصوص برنامه ریزی اخیر سازمان لیگ و حمله باشگاه های لیگ رجحان به پرسپولیس گفت: واقعاً دلیل یک سری رفتارها را نمی فهمم و هرجور فکر می کنم دلیلی جز حسادت به موفقیت های اخیر پرسپولیس نمی تواند باشد و این هم موضوع جدیدی نیست. به هر حال 4 قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و رسیدن به دو فینال آسیا در 3 سال کار کوچکی نیست و همین کار عظیم پرسپولیس باعث شده این همه دشمن داشته باشد و علیهش موضع مشترک بگیرند.

وی اضافه کرد: در همین فینال آسیا هم پرسپولیس ابتدا به گل رسید و بعد روی دو گل که به وسیله VAR تشخیص داده شد عقب افتاد و مغلوب شد و خیلی اتفاقات دست به دست هم داد تا تیمی که نصف بازیکنانش را در اختیار نداشت دستش از جام کوتاه بماند و تیم واقعاً بدشانس بود و اگر قهرمان آسیا می شد نمی دانستم یک سری باشگاه های داخلی می خواستند چکار نمایند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه چرا همه باشگاه ها موضع مشترکی دارند هم گفت: همانطور که گفتم موضوع تازه ای نیست. فصل قبل هم دیدند پرسپولیس دارد قهرمان می گردد آمدند بحث کرونا را مطرح کردند و همه تلاششان را کردند تا مانع برگزاری مسابقات و تمام شدن لیگ بشوند و حالا هم به این شکل موضع می گیرند و این نشان از عظیمی پرسپولیس است که این همه دشمن دارد. تیمی که بیشتر ستاره های کلیدی اش را فراری دادند و هیچ تیمی نمی تواند با از دست دادن این همه بازیکن کلیدی بازهم مدعی باشد ولی پرسپولیس همچنان مدعی اصلی قهرمانی است و به آن هم دست پیدا خواهد نمود.

حیدری در خصوص اینکه برنامه ریزی سازمان لیگ از نظرش چگونه است هم شرح داد: به نظرم این وسط تیمی هم قرار باشد معترض و مدعی باشد پرسپولیس است. قبل از آسیا بازی ها را لغو کردند و این دودش در چشم پرسپولیس رفت و تیم اولسان یک هفته قبل از بازی با پرسپولیس در کره جنوبی بازی نموده بود. حالا بازی با ذوب آهن به دلیل درگیری آنها به ویروس کرونا باید لغو می شد ولی بازی با نساجی را می شد جوری مدیریت کرد که برگزار گردد. الان هم برنامه پرسپولیس فشرده شده است و دودش در چشم پرسپولیس می رود و به نظرم اگر تیمی بخواهد معترض باشد پرسپولیس است.

وی اضافه کرد: الان بحث دربی مطرح شده است من دوست ندارم در خصوص تیم های دیگر صحبت کنم ولی تا کنون بارها پیش آمده دربی در شرایطی برگزار شده که تعداد بازی های دو تیم یکسان نبوده است و بازی برگزار شده است و نمی دانم چرا یکهو سال جاری به فکر این افتادند که بازی ها باید یکسان باشد. به هر حال بنا به دلایلی برنامه لیگ به هم ریخته است و در همه جای جهان ممکن است چنین مسائلی پیش بیاید و این همه جار و جنجال نمی دانم برای چیست.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حاشیه های فضای مجازی که واکنش های مختلفی به همراه داشت و خیلی ها انتقاد کردند که پیشکسوتان نباید مثل طرفداران با یکدیگر کل کل نمایند هم شرح داد: این مسائل مربوط به گذشته است و من دوست ندارم دوباره به آنها ورود کنم. فکر خودم نیستم و اگر بخواهم واکنش نشان دهم پرسپولیس وارد حاشیه می گردد. من یا در خصوص موضوعی صحبت نمی کنم یا اگر بخواهم صحبت کنم اهل خودسانسوری نیستم و حرف هایی می زنم که ممکن است برای پرسپولیس حاشیه گردد و ترجیح می دهم در این مورد سکوت کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 830

به "سپهر حیدری: اگر تیمی بخواهد معترض باشد پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپهر حیدری: اگر تیمی بخواهد معترض باشد پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید